گفته می شود

گفته می شود جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی مجلس با اشاره به اظهارت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب گفته متاسفانه نان عده ای در بلوا و آشوب است، فرقی نمی‌کند که در کدام طرف باشند. در خوش بینانه‌ترین حالت باید بگوییم که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از روی نادانی این حرف را در چنین شرایطی مطرح کرده است. اما سوال این است که نظام تا کِی قرار است به خاطر برخی افراد هزینه پرداخت کند؟

 

گفته می شود حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می‌گوید در هر کشوری، قشرهای مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید این گونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.

 

گفته می شود پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی توقیف شد. یک خبرگزاری به نقل از شاهدان عینی نوشت که «روز گذشته پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)توقیف شد.»

 

 

گفته می شود مجتبی پوربخش که به عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه «فوتبال یک» شناخته می‌شود، در پی اظهاراتی درباره‌ی حوادث هفته های اخیر، از آنتن کنار گذاشته شد. پس از این تصمیم، ابتدا از محمد سیانکی که بیشتر به عنوان گزارشگر مسابقات فوتبال شناخته می‌شود، به عنوان مجری جایگزین نام برده شد اما در نهایت با روی آنتن رفتن برنامه «فوتبال یک»، مشخص شد که سازندگان و شبکه فعلا به اجرای پوریا خسروی رضایت داده‌اند.

 

 

گفته می شود فعال سیاسی با اشاره به لزوم تفکیکی میان اعتراضات مشروع با اغتشاشات، گفته مسئولان از اینکه احزاب میدان دار و متولی برگزاری اجتماعات شوند، هراسی نداشته باشند.محمدجواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اصل ۲۷ قانون اساسی نحوه برگزاری تجمعات را توضیح داده است، اظهار کرد: در قانون اساسی ذکر نشده است که به قانون دیگری برای اجرا نیاز است، چون در برخی اصول قانون اساسی آمده است که جزئیات را باید قانون دیگری مشخص کند. اما برای اصل ۲۷ قانون اساسی ذکر نشده که قانون دیگری نیاز است؛ با این حال در روزهای اخیر گفته شده که دولت لایحه ای در این زمینه تهیه خواهد کرد و به مجلس ارسال می کند.

 

 

گفته می شود بر اساس پیش‌بینی بانک جهانی با وجود تداوم سیاست‌های تحریمی آمریکا، اقتصاد ایران در سال جاری میلادی بزرگتر خواهد شد و رشد ۲.۹ درصدی را تجربه خواهد کرد.

 

 

گفته می شود معاون امور بین الملل اتاق ایران گفته زمانی که می‌گوییم باید کالاهای باکیفیت و با تکنولوژی بالا وارد شود، به ما می‌گویند دنبال تجمل گرایی هستید، در حالی که فعالان اقتصادی و مردمی که در این کشور پول کسب کرده‌اند برای خرید کالاهای مدنظرشان به کشورهای دیگر مثل امارات و… می‌روند. یاوری با بیان اینکه وزارت صمت در مورد ممنوعیت و عدم ممنوعیت واردات همچون واردات خودرو اهمیتی به نظرات اتاق بازرگانی ایران نمی‌دهد، تصریح کرد: اگر دولت اجازه واردات کالای لوکس را بدهد، می‌تواند از عوارض بالایی که در قبال این کالاها دریافت می‌کند، بسیاری از نیازها را برطرف کند، زیرا اینکه بسیاری از کالاها در ایران در دسترس نیستند، خود تبدیل به مشکل دیگری شده است.

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه مرغداران تهران گفته هر کیلو تخم مرغ برای مرغداران ۴۵ تا ۴۸ هزار تومان خواهد شد و یک شانه دو کیلویی تخم مرغ نیز ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان برای مرغداران هزینه خواهد داشت که با احتساب کرایه حمل و سود فروشندگان به دست مصرف کننده خواهد رسید. مرغداران در حال حاضر در فروش هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان ضرر می کنند،

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*