گفته می شود

گفته می شود معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ضابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.

گفته می شود سرپرست پایگاه اطلاعات رفاهی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته ۹۰ درصد جمعیت کشور مشمول یارانه نقدی هستند

گفته می شود ۲۰۰ ایرانی هواپیمای شخصی دارند. جت‌های شخصی به دلیل قیمت بالایشان در ایران طرفداران زیادی ندارند و پولدار‌ها به هواپیما‌های فوق سبک تک‌موتوره قناعت کرده‌اند. طبق آمار رسمی حدود ۲۰۰ ایرانی مالک هواپیما‌های شخصی هستند و هر سال ۲۰ تا ۳۰ نفر به این لیست اضافه می‌شوند. رایج‌ترین هواپیمای شخصی در ایران، هواپیما‌های فوق سبک ۲ نفره هستند که با یک باک ۱۴۰ لیتری بنزین سوپر، تا ۲ هزار کیلومتر پرواز می‌کنند. این هواپیما‌های ملخ‌دار می‌توانند سرنشینان را از تهران به همه شهر‌های دور و نزدیک کشورمان و حتی برخی کشور‌های خارجی برسانند.
گفته می شود رسانه‌های عبری گزارش دادند که رئیس سازمان جاسوسی موساد، در پی اظهارات درباره ایران و حمله تندش به عملکرد دولت آمریکا در پرونده هسته‌ای توسط نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو توبیخ شده است.
گفته می شود مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اعلام کرد که فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، بر اساس اظهارنظر نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع و محروم شده است.
گفته می شود روزنامه سوئدی «اکسپرسن» در گزارشی مدعی شد دو برادر ایرانی‌تبار شاغل در نیروی پلیس و نهاد‌های امنیتی سوئد به اتهام «جاسوسی» محاکمه می‌شوند.
گفته می شود سخنگوی اقتصادی دولت گفته اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند می‌تواند اقامت بگیرد.
گفته می شود رهبر جریان صدر ضمن اعلام کناره گیری نهایی خود از صحنه سیاسی، از تعطیلی بیشتر موسسات وابسته به این جریان عراقی خبر داد.
گفته می شود در بیانیه رسمی آیت الله حائری از مراجع تقلید در عراق آمده که به علت ضعف قوای بدنی وعدم سلامتی جسمی ناشی از کهنسالی که مانع از پیگیری امور امت اسلامی می‌شود، از جایگاه مرجعیت انصراف می‌دهد.
گفته می شود سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند، گفته طبق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید در هر استانی حداقل یک دانشگاه تک جنسیتی وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*