گفته می شود

گفته می شود محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفته سوالات کنکور علوم پزشکی تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد. وی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.

 

 

گفته می شود رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفته​ ۵۵ نفر از بدهکاران بزرگ بانکی، کسانی هستند که هرکدام بیش از ۵۰ میلیون یورو و در مجموع، ۵ میلیارد یورو ارز ترجیحی گرفته‌اند و هنوز تسویه نکرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفته با افتخار اعلام می‌کنیم که توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است. وی افزود: ظرفیت تولید نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب تا پایان امسال به ۳ میلیون بشکه در روز می‌رسد و طی پنج سال آینده تولید روزانه ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در روز محقق خواهد شد.

 

 

گفته می شود طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد. حالا فرض کنید تلویزیون برای جذب آگهی بیشتر، چوب حراج به آنتن خودش بزند، فرضا ۹۰ درصد یعنی تنها ۱۰ درصد از درآمد ممکن را کسب کند؛ رقم ناقابل ۳ هزار میلیارد تومان!

 

 

گفته می شود نگار ۳۵ ساله هوادار استقلالی گفته به ورزشگاه که رسیدیم، چند نفری از مسئولان فدراسیون فوتبال آمدند و برای‌مان حرف زدند. یکی از آن‌ها که سمت بالایی داشت، گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم

 

 

گفته می شود عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی نوشته ۹ سال پیش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس که اصولگرا بود گفت: «مقام معظم رهبری به تازگی فتوایی به شورای نگهبان داده‌اند که حبس در سلول انفرادی شکنجه است. به همین دلیل، اگر حکمی مبنی بر این صادر شود، مصداق عملی غیرقانونی است.» واقعیت این است که انفرادی وجود دارد، و با تغییرات ظاهری نمی‌توان نام آن را تغییر داد پس یا باید قاطعانه آن را حذف کرد یا اگر هست باید به تفاوت آن با زندان عادی مطابق دیدگاه فوق ملتزم بود.

 

 

 

گفته می شود جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته تحلیل من این است که این یک نقطه‌ای برای وحدت بسیاری از جریان‌هایی است که دل در گرو اسلام ناب، کشور و امنیت ملی دارند برای اینکه با هم رفاقت کنند. ما فقط نگاه نکنیم که این توافق اگر حاصل شد، دستاورد اقتصادی دارد. به نظر من دستاورد‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی‌اش خیلی بیشتر از دستاورد‌های مالی و اقتصادی است.

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان درباره دستگیری پسر یکی از نمایندگان مجلس و اینکه آیا شورای نگهبان مباحث امنیتی را هم در بررسی‌های خود نسبت به داوطلبان انتخابات لحاظ می‌کند یا خیر، گفته بر اساس قانون، شورای نگهبان مکلف است از طریق ۴ مرجع درباره داوطلبان انتخابات اعلام نظر کند و ما نظر خود را بر اساس گزارش مراجع چهارگانه اعلام می‌کنیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*