گفته می شود 

 

گفته می شود سازمان حسابرسی در بیانیه‌ای به شفاف‌سازی حسابرسی شرکت فولاد مبارکه پرداخت و تاکید کرد موضوع فساد ۹۲ هزار میلیارد دلاری یک شیطنت تبلیغاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. در بخشی از بیانه سازمان حسابرسی آمده است: هرچند شرکت فولاد مبارکه اصفهان، توسط مدیریت منتخب بخش دولتی اداره می شود، طبق ماده ۴ قانون محاسبات عمومی کشور و ماده ۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دلیل مالکیت کمتر از ۵۰ درصد دولت، شرکت دولتی محسوب نمی شود و لذا مشمول قوانین حاکم بر شرکت های دولتی از جمله قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاههای اجرایی نیست. در فضای عام جامعه،  عددی که حاصل جمع جبری اقلام گوناگون با ماهیت های متفاوت و البته اثبات نشده است به عنوان فساد یا اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی مطرح می شود که خلاف محتوای این گزارش غیر رسمی است. در گزارش غیر رسمی منتشر شده از عنوان تخلف استفاده شده است، در صورتی که در فضای عمومی جامعه از فساد و اختلاس صحبت می‌شود.

 

 

 

گفته می شود  نجیب الله حقانی وزیر ارتباطات در دولت طالبان گفت: از زمانی که طالبان قدرت را در افغانستان به دست گرفتند، دولت موقت بیش از ۲۳ میلیون وب سایت را به دلیل نمایش محتوای غیراخلاقی مسدود کرده است.

 

 

گفته می شود در حال حاضر نزدیک به ۷۷ میلیون نفر در ایران یارانه نقدی می‌گیرند و الان با وجود کد ملی راستی‌آزمایی در خصوص این مورد کار سختی نیست،

 

 

گفته می شود سخنگوی سابق وزارت بهداشت در بازخوانی روزهای پرحاشیه کرونا در دولت روحانی درباره زمان ورود این بیماری مرگبار به ایران اظهارنظر قابل تاملی را مطرح کرد. وی گفته این ویروس «قطعا اواخر دی یا اوایل بهمن» ۱۳۹۸ وارد ایران شده بود. اینکه می‌بینید ناگهان بعد از اعلام شیوع ویروس، موارد مثبت به یکباره گزارش می‌شود به این علت است که این بیماری دوره کمون خود را طی کرده بود و به لحاظ جغرافیایی سایر شهرها نظیر کاشان،‌ اراک، اصفهان و…. به تدریج و به ترتیب وارد مدار ابتلا و پیک بیماری می‌شدند.

 

 

 

گفته می شود درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرده گفته منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم، ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.

 

گفته می شود رضا فاطمی امین وزیر صمت گفته ما با شرکت تویوتا مذاکره انجام نمی‌دهیم، ولی شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند.

 

 

 

گفته می شود بلیت ویژه بانوان برای تماشای دیدار استقلال و مس کرمان در بازارسیاه با قیمتی میلیونی به فروش می‌رسد. تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ روز (پنجشنبه)، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتنذ. در این دیدار ۵۰۰ بلیت برای بانوان در نظر گرفته شده و این در حالی است که در فاصله چهار ساعت تا آغاز این بازی، بلیت ویژه بانوان در فضای مجازی و در بازار سیاه به قیمت نجومی دو میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

 

 

 

 

گفته می شود  بیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفته علت اینکه برخی کالاهای قاچاق ارزان تر از کالاهای تولید داخل شده این است که مسئولیتی پای آن نیست؛ برای مثال مدتی که ارز دولتی به برخی کالاها اختصاص پیدا می‌کرد، کالاهای اساسی قاچاق و ارزان فروشی می‌شد و بعد به جای آن برخی کالاهای قاچاق به کشور وارد و زیر قیمت تولید داخل فروخته می‌شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*