حوادث/دستگیری کلاهبرداران میلیاردی / ششمین همسرکشی در مشهد طی یک ماه/

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی

فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری ٢ متهم به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی با شگرد سرمایه‌گذاری و خرید و فروش خودرو در این شهرستان خبر داد.

 دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در نیشابور

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از آن ها توسط افرادی سودجو، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و هم چنین تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد ٢ فرد سودجو پس از اعتمادسازی و وعده سرمایه‌گذاری جهت خرید و فروش خودرو از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی دو متهم مرد را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در یک اقدام ضربتی دستگیر که متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۴ فقره کلاهبرداری از ۴ شهروند به ارزش ۶۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ حسینعلی‌زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خطاب به شهروندان تاکید کرد: ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد ضمن این که افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی، طعمه‌های خود را شناسایی می‌کنند؛ لذا شهروندان با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

 

 

 

ششمین همسرکشی در مشهد طی یک ماه

نیمه شب یک شنبه در روستای کاظم آباد مشهد ماموران کلانتری خلق آباد در جریان وقوع یک جنایت قرار گرفتند و عازم خیابان یزدان پناه شدند.

 ششمین همسرکشی در مشهد طی یک ماه به گزارش «تابناک»، در آنجاجسد خون آلود زن ۳۸ ساله کنار ورودی در منزل مسکونی قرار داشت و آثار ضربات متعدد کارد بر پیکرش نمایان بود.

بررسی‌های میدانی بیانگر آن بود که همسر معتاد این زن پس از ارتکاب جنایت از محل گریخته است بنابراین با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، رصد‌های اطلاعاتی کارآگاهان برای دستگیری وی آغاز شد.

ادامه تحقیقات که تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، نشان داد که مرد معتاد به دلیل استعمال مواد مخدر با همسرش دچار اختلافات شدیدی بوده و به همین دلیل همسرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده است.

این ششمین همسرکشی بی رحمانه طی یک ماه گذشته در مشهد است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*