گفته می شود

گفته می شود در روز‌های اخیر مطلبی در فضای مجازی در خصوص دختر حجت الاسلام سید احمد خاتمی در شبکه‌های اجتماعی با مضمون اینکه «زهرا سادات خاتمی دختر احمد خاتمی با رانت پدر از دامپزشکی به پزشکی قم و بعد به تهران آمد، شش ماه طرح در اراک گذراند و ناگهان هیات علمی دانشگاه تهران شد تا به فقرا خدمت کند، اکنون در حال جراحی بینی محرومان در مراکز خصوصی و بیمارستان بهارلو تهران تشریف دارن» منتشر شده است. حجت الاسلام سید احمد خاتمی با تأکید بر اینکه این مطلب دروغ است، گفته در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی. عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است و هم اکنون طرحش را در منطقه محروم در بندرعباس می‌گذراند و مطلقا در هیچ مرحله‌ای از نام من استفاده نکرده و تنها نمره دخترم بالا بوده است. نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این تخریب‌ها به دلیل موضعی است که من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که ادامه خواهد یافت.

 

 

 

گفته می شود پس از آنکه کارمندان زن بخش دولتی افغانستان از کار در دولت منع شدند و به آن‌ها گفته شد که در خانه بمانند، طالبان از کارمندان زن در وزارت دارایی خواست تا یکی از اقوام مرد خود را برای انجام کار و وظیفه شغلی‌شان بفرستند.

 

 

گفته می شود آخرین سفیر ایران در شوروی گفته از صحبت‌های سفیر روسیه در تهران متأثر شدم. اشتباه فکر می‌کند که همه امتیاز روابط دو کشور برای ما و ضرر‌های آن برای روسیه است. رسانه‌های ما دنبال حرف‌هایش نروند تا او خودش را جمع کند.

 

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص ماجرای بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقین اظهار داشته مهدى را ظاهراً پس از دو سال مراقبت، در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت و در بهمن ۱۳۹۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدید نظر و قطعى شدن حکم، در بهمن ١٣٩٩ به زندان اوین برده شد. وی افزود: هنگام دستگیرى او، با اطلاعاتى که مأموران امنیتى به من دادند متوجه مسائلى که او را گرفتار کرده بود شدم و فکر می‌کنم که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم، با تنبیه مختصری می‌توانستم او را از از این وضعیت نجات دهم. میرسلیم تاکید کرد: بنده برای جلوگیری از هرگونه شائبه و شبهه، در هیچ یک از مراحل بازداشت و بازجویى و محاکمه و تجدید نظر دخالتی نکردم.

 

 

گفته می شود پروانه سلحشوری درباره گشت ارشاد و واکنش‌ها به آن گفته به نظرم اساساً پرداختن به این موضوع، چه از طریق رسانه‌های داخلی و چه خارج و چه حتی از سوی خود اصولگرایان، بیشتر برای به حاشیه بردن مسائل اصلی کشور است. الان مسائل اقتصادی واقعاً تاب و توان مردم را گرفته است. به نظر من این‌ها مسائل اصلی هستند و باید برجسته شوند.

 

 

گفته می شود سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه گفته که این کشور به همراه ایران به مرور معامله با ارز دلار را کنار خواهند گذاشت.

 

 

 

 

 

گفته می شود ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته به هیچ وجه نسبت به نتیجه مذاکرات دوحه خوشبین نیستیم، چرا که سابقه بدعهدی آمریکا و کشور‌های غربی عضو برجام بسیار طولانی است. رضایی درباره راهکار عدم تأثیرپذیری اقتصاد کشورمان از مذاکرات، گفت: مسئولان ما باید از برجام دل بکنند و نباید نگاه ما این باشد که برای رفع مشکلات باید آمریکایی‌ها به داد ما برسند.

 

 

گفته می شود رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفته با وجود بدهی ۴۶ هزار میلیارد تومانی خودروسازان به زنجیره تامین قطعه‌سازی، تاکنون قطعه سازان همراهی خوبی در برنامه‌های تولید خودرو و رسانیدن قطعه به خطوط تولید داشته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*