گفته می شود

گفته می شود محمد صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفته متاسفانه باید بگویم دولت آقای رئیسی در زمینه ترویج حجاب هیچ حرکتی انجام نداده است. با عرض معذرت آن مغز‌های معیوبی که این حرف‌ها را می‌زنند باید بدانند که اگر دولت آقای رئیسی این حرکت را شروع کرده بود می‌گفتیم بله می‌خواهند اذهان را متوجه جای دیگری بکند. اما دولت آقای رئیسی حتی حاضر نیست ممیزی را در سینما و تئاتر اجرا کند.

 

 

گفته می شود هر کیلو کارتن خالی ۴هزار تومان شده است. هر کسی زودتر به مغازه و فروشگاه‌ها برسد و کارتن ها را جمع کند برنده است. کارتن خالی حکم طلا پیدا کرده است.درآمد روزانه این شغل حدود ۳۰۰ تا۴۰۰ هزار تومان است که در ماه به حدود ۱۲ میلیون تومان می‌رسد.

 

 

گفته می شود بیژن مقدم، فعال سیاسی اصولگرا گفته مسیر تاجزاده، براندازی با پوشش اصلاح‌طلبی است اما بسیاری از افراد در جریان اصلاحات چون می‌دانستند که روش تاجزاده خسارات‌ بیشتری برای آن‌ها خواهد داشت، تاجزاده را قبول ندارند و عملا میان خود و تاجزاده مرزبندی دارند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفته وزارت صمت باید به سه وزارتخانه تبدیل شود تا بخش صنعت برود کار تخصصی خودش را انجام دهد و وزارت معدن هم با تمرکز بر بخش معدن به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصاد کشور بیاید این حوزه را فعال و بخش بازرگانی هم حوزه بازار و معیشت مردم را مدیریت کند

 

 

 

گفته می شود مهدی آیتی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، گفته «واقعیت این است که برجام سال ۲۰۱۵ تمام شده است و دیگر نمی‌شود با آن توافقنامه با آمریکا و کشور‌های اروپایی به نتیجه رسید. از آن توافقنامه سال‌هاست که می‌گذرد و شرایط دنیا تغییر کرده است. برجام برای همان زمانی که آقای روحانی رئیس‌جمهور و آقای ظریف وزیر خارجه بود، مناسب بود نه حالا که ترامپ از آن خارج شد و بعد از آن کلی اتفاقات دیگر در دنیا رخ داد و حالا زمان آن نیست که با مذاکراتی زمان‌بر وقت مردم را بگیریم برای توافقنامه‌ای که اساسا احیاشدنی نیست.»

 

 

 

گفته می شود جعفر پناهی یکی از فیلمسازان ایرانی که برای بررسی پرونده دیگر کارگردان ایرانی «محمد رسول اف» به دادسرای تهران مراجعت کرده بود بازداشت شد.هنوز از علت بازداشت پناهی و ارتباط وی با پرونده رسول اف و دیگر دستگیر شدگان هفته اخیر اطلاعی در دست نیست.

 

 

 

گفته می شود مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران، حاکی از رسیدن قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ به محدوده ۸۵ تا ۱۰۰ هزارتومان است، در حالی که هفته گذشته قیمت آن ۸۰ تا ۸۵ هزارتومان بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*