گفته می شود

گفته می شود ایده جدید وزارت اقتصاد در خصوص دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار، اعتراضات فراوانی را ایجاد کرده به گونه‌ای که خبرگزاری‌ها دیروز گزارش کردند، دامنه وسیعی از کسبه تهران، اراک و سایر شهرها در اعتراض به طرح جدید وزارت اقتصاد برای دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی، مغازه‌های خود را تعطیل کرده و عطای کاسبی را به لقای آن بخشیدند.

 

 

گفته می شود بر اساس ادعایی که فیلم‌نیوز ۱۸ خردادماه مطرح کرد، ظاهرا مدیران تازه صداوسیما قصد دارند مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی را از دایره مجریان و برنامه‌سازان تلویزیون حذف کنند و برنامه‌های آن‌ها را با مجریانی دیگر روی آنتن ببرند.

 

 

گفته می شود تب بالای اجاره‌بها در پایتخت، بعداز آنکه گروهی از مستاجرها را روانه کلان‌شهر همسایه کرد- مهاجرت اجباری اجاره‌نشین‌ها در اوایل امسال به کرج- اکنون واکنش دوم در بازار اجاره را موجب شده است. مستاجرها برای پوشش هزینه۱۴۰۱ اجاره‌نشینی در تهران، گزینه «اجاره‌نشینی مشارکتی» را در قالب زندگی در آپارتمان‌های اشتراکی در دستور کار قرار داده‌اند.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان نظام پرستاری با اعلام بیکار شدن حدود ۵هزار پرستار طرحی بعد از کرونا، گفته برخی از این افراد، طرح‌شان در مدت کرونا تمام شد، اما به درخواست بیمارستان محل خدمت و به دلیل کمبود نیرو ماندند و خدمت کردند و الان از اخلاق به دور است این انسان را در این شرایط اقتصادی به خانه بفرستند.

 

گفته می شود  فلاحت پیشه گفته تجربه نشان داده قطعنامه شورای حکام، «ورق پاره» نیست حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده سابق مجلس مدعی شده تجربه نشان داد این دست از قطعنامه ها نه تنها کاغذپاره نیستند که می تواند ایران را به سمت انزوا سوق دهد . همه کسانی که تحریم ها را کاغذپاره نامیدند، بعدها اقرار کردند مواضع شان بسیار شعاری بوده است. اکنون هم پرونده ایران در درگاه یا لبه پرتگاه بازگشت به فصل هفتم منشور ملل متحد قرار گرفته است و اگر زمانی شورای حکام تصمیم بگیرد ، قطعنامه ای با ضمانت اجرا صادر کند، این می تواند پرونده ایران را دوباره در شورای امنیت سازمان ملل متحد باز کند، مشابه سال ۲۰۰۶ میلادی، که بعد از آن قطعنامه های تحریمی علیه ایران شکل گرفت. اگر چنین تحولی رخ دهد، ایران به نقطه اول بازمی گردد و بسیاری از دستاوردهایی که با برجام به دست آمده بود، از میان می رود و در نهایت اجماع جدیدی علیه ایران شکل می گیرد

 

 

گفته می شود  آلفابت (شرکت مادر گوگل) تصمیم دارد به رقبای واسطه گری تبلیغات آنلاین اجازه دهد تا آگهی هایی در یوتیوب منتشر کنند. این اقدام برای اجتناب از جریمه توسط کمیسیون اتحادیه اروپا است.

 

 

 

گفته می شود روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که رئیس‌جمهوری پیشین افغانستان و برخی از وزرایش در خانه‌های تجملی در آمریکا، امارات و ترکیه – که در زمان جنگ خریداری شده – زندگی می‌کنند.

 

 

گفته می شود معاون دادستان تهران از انسداد بیش از ۵ هزار حساب بانکی و دستگیری حدود ۵۰ نفر در جریان برخورد با معاملات فردایی طلا و ارز خبر داد.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفته در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد؛ رئیس جمهور نیز این طرح را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*