گفته می شود

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرده عده‌ای به مانند نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشور که به یارانه نیاز نداشتن به حسابشان واریز شده و برخی که نیازمند بودند یارانه را دریافت نکرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد اطلاعات سامانه رفاه ایرانیان ناقص است.

 

 

 

 

گفته می شود حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفته مدیران شرکت‌های خودروسازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود

 

 

 

گفته می شود رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به فروش بیش از یک هزار میلیارد دلار نفت طی ۲۰ سال گذشته، تصریح کرده چنانچه این میزان پول مستقیم وارد صندوق می‌شد، با احتساب حداقل سود ۱۰ درصدی به رقم ۱۰۰ میلیارد دلار سود سالانه می‌رسیدیم و بودجه ارزی کشور به راحتی از محل سود فعالیت‌های صندوق تامین می‌شد.

 

گفته می شود رئیس کمیسیون آموزش مجلس، گفته در خصوص معلمان بازداشتی هم بنده هم سایر دوستان کمیسیون پیگیر هستند، تا ببینیم از چه مسیری می‌توان به حل این مساله کمک کرد. یک عده به نظر ما قابل تخفیف هستند و لازم است، هرچه زودتر وضعیت‌شان روشن شود که بتوانند مجددا سر کلاس درس بیایند.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی به‌ دلیل اظهاراتش در کلاب‌هاوس بازداشت شد. به گزارش کانال تلگرامی انتخاب، فرزند حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی شب گذشته در کلاب‌هاوس این خبر را اعلام کرد. فومنی که خود را اصلاح‌طلب می‌داند، در انتخابات ۱۴۰۰ ستاد اصلاح‌طلبان حامی رییسی را راه‌انداخت. او طی ماه های اخیر، با برخی چهره های اپوزیسیون همراه شده بود.

 

 

گفته می شود در روزهای اخیر که فاصله ارز دولتی با ارز بازار آزاد یک تفاوت معنادار و قابل توجهی پیدا کرده، برخی دلالان اقدام به اجاره کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت، بلیت پرواز خارجی و ویزای افراد مختلف کرده و پس از دریافت ارز مسافرتی با مدارک آنها، اقدام به فروش آن در بازار آزاد می‌کنند. هزینه‌های مترتب بر این کار، مبلغ مورد نیاز برای خرید ارز دولتی، کسر ۳۰ درصدی بلیت پرواز خارجی پس از کنسل کردن آن و همچنین دستمزد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی افراد مالک شناسنامه و پاسپورت است؛ مابقی سودی که از مابه التفاوت ارز دولتی با آزاد به دست می‌آید، به جیب دلال می‌رود که گفته می‌شود رقمی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان است.

 

 

 

گفته می شود در پی کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کاهش تقاضا و مصرف در شبکه‌های مجازی منتشر شد،

 

 

 

 

گفته می شود تخلفات پرونده مدیریت رییس سابق فدراسیون فوتبال هر روز ابعاد تازه و عجیب تری پیدا می‌کند. تخلفاتی که موجب شد تا وی از سوی کمیته اخلاق، دو سال از تمام فعالیت‌های مدیریتی در این رشته محروم شود.براساس پیگیری های صورت گرفته اتفاق عجیب در دوره مدیریت گذشته فدراسیون صورت گرفته است. پیگیری ها حکایت از آن دارد که یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال و از افراد نزدیک به رئیس وقت این فدراسیون در یکی از سفرهای رسمی تیم ملی بانوان به یکی از کشورهای آسیای میانه، به عنوان کارمند خدمه پرواز یکی از شرکت های هواپیمایی و با لباس خدمه این تیم را همراهی کرده است.

 

 

 

گفته می شود حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در پاسخ به این که آیا برنامه شهرداری تهران در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت بر روی شعار چهار فرزندی است، گفت: این تصمیم ما نیست بلکه شورای عالی اعلام کرده است که خانواده کامل یعنی خانواده‌ای حداقل چهار فرزندی که در آینده فرزندان، خاله، عمه، عمو و دایی دارند و این چهار فرزندی می‌تواند علاوه بر رشد جمعیت عقب‌ماندگی‌های گذشته را نیز جبران کند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*