گفته می شود 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی درباره تصویب واردات ۷۰ هزار خودرو در بودجه سال آینده تصریح کرده قبل از واردات باید استراتژی توسعه صنعت خودروسازی مشخص شود و با وجود قیمت‌گذاری دستوری، انحصار، نبود رقابت و تکنولوژی، واردات صرفا یک تسکین موقت است و تقاضای ارزی را افزایش می‌دهد.

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفته قرائت خاص روسیه در جریان مذاکرات برجامی نشان می‌دهد این کشور نیاز دارد تنش‌هایی در منطقه وجود داشته باشد، مخصوصا تنش‌ها در حوزه هسته‌ای تا بتواند افکار عمومی جهان را نسبت به رویکردش به مسائل منطقه‌ای منحرف کند.شهریار حیدری درباره این‌که روسیه در حین مذاکرات برجامی از آمریکا تضمین کتبی برای روابط اقتصادی با ایران بعد از احیای مجدد برجام خواسته است و اینکه چرا امروز روسیه این‌گونه در آستانه احیای مذاکرات برجامی اقدام می‌کند، گفت: واقعیت این است که یکی از طرف‌های برجامی ما روسیه است و نقش این کشور در مذاکرات محوری است، توقع ما هم این بود که روسیه به عنوان یک کشور همسایه باید یک مقداری صادقانه‌تر نسبت به کشورهای دیگر در برجام نقش ایفا کند

 

 

گفته می شود «ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه،  پیرامون آنچه تخلفات رئیس جمهور سابق در بورس و مداخلات ارزی عنوان شده، گفته گزارش هایی از نمایندگان اصل ۹۰ و کمیسیون‌های تحقیق و تفحص به مرجع قضایی ارجاع شده است، ولی هنوز در این خصوص کسی احضار نشده است.خداییان پیرامون پرونده‌های مرتبط با بازار بورس و تشکیل پرونده کیفری در این ارتباط گفت: پرونده کیفری در بازرسی تشکیل شد و اعضای هیات مدیره دعوت و تفهیم اتهام شدند. در ارتباط با برخی مسئولین پرونده به دستگاه قضایی ارجاع و منتهی به صدور حکم بدوی شده است.

 

 

گفته می شود علی ربیعی نسبت به تصمیم مجلس در رابطه با ارز ترجیحی واکنش نشان داد و تاکید کزده اگر حذف ارز ترجیحی درست هم باشد، توان نهادهای مجری و آمادگی اجتماعی در تحمل شوک ناشی از این تصمیم، محل نگرانی است.

 

 

گفته می شود حمید فرخ نژاد در پاسخ به اتهام روزنامه کیهان در اینستاگرام نوشته بابت فستیوال مسکو هیچ جایزه نقدی دریافت نکردم، حقارت شما غم انگیزه!این بازیگر سینما که اخیرا به جنگ روسیه با اوکراین اعتراض کرده، خطاب به روزنامه کیهان نوشت: این تکنیک قدیمی شده، به دنبال یک روش جدید باشید. هر جا که به نفعتان باشد بحث را شخصی می کنید و در حد خودتان پایین می آورید که اصل ماجرا را منحرف کنید.

 

گفته می شود روزنامه انگلیسی مدعی شده قطر به درخواست واشنگتن و تهران به عنوان یک واسطه در ارتباط با مذاکرات وین عمل کرده، تا بین دو طرف اعتمادسازی کند.

 

 

 

گفته می شود اولیانوف گفته  تیم ایران در مذاکرات برجام (سال ۱۳۹۴) خیلی بیشتر از آنچه او انتظار داشت از آمریکا امتیاز گرفت. ‏سفیر روسیه در این ویدیو همچنین می‌گوید مذاکره‌کنندگان ایرانی در تیم ظریف برای هر کلمه و کاما (= ویرگول) سخت می‌جنگیدند.

 

 

گفته می شود  آنچه لاوروف به وزیر خارجه ایران گفته برخلاف رویه‌ای بود که از سال ۹۲ وجود داشته .مسکو دارد تفسیر جدید از برجام ارائه می‌دهد.

رحمان قهرمان‌پور، تحلیلگر سیاسی گفته به نظر می‌رسد این تعبیر جدیدی از کرملین در مورد برجام است و در واقع تفسیر جدیدی از برجام را ارائه می‌دهد که ما این تفسیر را تا پیش از این نداشته‌ایم و نمی‌دانیم آیا چین هم با این تفسیر موافقت می‌کند یا خیر.در هر حال این موضع‌گیری آقای لاوروف قدری بر آینده‌ی احیای برجام سایه افکنده است.

 

گفته می شود دبیر فدراسیون دوومیدانی می‌گوید با اجرایی شدن قانون تفکیک ساعات تمرینی مردان و زنان ورزشکار دیگر مزاحمتی برای زنان ایجاد نمی‌شود.فدراسیون دوومیدانی به تازگی جدول زمان‌بندی تمرینی را به ورزشکاران و مربیان این رشته ابلاغ کرده است که تنها مطابق با آن حق حضور و تمرین در ورزشگاه آفتاب انقلاب، تنها سایت تخصصی دوومیدانی کشور را دارند، ‌ برنامه‌ای که انتقادات زیادی را در بین ورزشکاران و مربیان دوومیدانی ایجاد کرده است. مسئولان فدراسیون اخیرا برای ممانعت از تمرین مرد و زن در کنار یکدیگر، جدولی طراحی کرده‌ که تمرینات ورزشکاران را محدود به ساعات خاصی از روز کرده است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*