حوادث/ محرومیت گلر سابق پرسپولیس به جرم شرط‌بندی در نروژ

محرومیت گلر سابق پرسپولیس به جرم شرط‌بندی در نروژ

سوشا مکانی دروازه بان اسبق و پرحاشیه پرسپولیس، دست از حاشیه‌سازی برنمی‌دارد و در نروژ هم دست گل تازه‌ای به آب داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت ناتویسن نروژ از محرومیت یک ماهه سوشا مکانی دروازه‌بان ایرانی تیم میوندالن از سوی اتحادیه فوتبال این کشور به دلیل نقض قوانین و شرکت در مسابقات شرط‌بندی خبر داد.

در همین حال برنیکه ولفسبرگ مدیرعامل باشگاه میوندالن هم این موضوع را تأیید کرد و گفت: «بر کسی پوشیده نیست که فرد متخلف سوشا مکانی است. کاری که او انجام داده احمقانه و ناشیانه بوده است، اما او از اتهام فساد تبانی تبرئه شده و این مهمترین چیز است. او تنها روی پیروزی‌های میوندالن شرط‌بندی کرده است هرچند که این کار را هم نباید انجام می‌داد. ما هم به‌عنوان مسئولان باشگاه باید به نوبه خودمان مسئولیت‌پذیر باشیم، اما سوشا مکانی با توجه به اینکه نیت بدی نداشته است، درخواست فرجام‌خواهی می‌کند».

محرومیت گلر سابق پرسپولیس به جرم شرط‌بندی در نروژ

به گزارش سایت ناتویسن، سوشا مکانی روی نتیجه ۱۲ بازی تیمش شرط‌بندی کرده است که ۱۱ مورد آن روی پیروزی میوندالن و تنها یک مورد آن روی شکست این تیم بوده است که آن بازی همان مسابقه‌ای بوده که خودش در آن حضور نداشته است. محرومیت یک ماهه مکانی از زمان اولین بازی رسمی باشگاه میوندالن در تاریخ ۴ آوریل سال جاری آغاز می‌شود.

نزاع ۲ برادر جان مادر را گرفت

دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله به‌واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده‌اند که مادر ۷۸ ساله با قصد میانجی‌گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه‌ای را به او وارد می‌سازد.

 نزاع ۲ برادر جان مادر را گرفت به گزارش تابناک نزاع دو برادر در یکی از روستاهای شاهرود، جان مادر را گرفت.

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: نزاع در یکی از روستاهای توابع بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: پس از اعزام واحد انتظامی، مشخص شد دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله به‌واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده‌اند که مادر ۷۸ ساله با قصد میانجی‌گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه‌ای را به او وارد می‌سازد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، این ضربه را منجر به جراحت مادر کهن‌سال دانست و افزود: پس از دقایقی که درگیری برادران خاتمه می‌یابد، طرفین به خون‌ریزی شدید مادر که دارای سابقه بیماری قلبی نیز بوده، پی برده و با اورژانس تماس می‌گیرند که متأسفانه تلاش‌های کادر پزشکی بی‌نتیجه بوده و این فرد فوت کرده است.

کریمی از دستگیری ضارب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی سخن گفت و افزود: با هماهنگی قضایی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 

 

فرار ۲ پسر دانش آموز بعد از دریافت کارنامه

دو پسر نوجوان بومهنی که پس از دریافت کارنامه تحصیلی خود به طرز مرموزی ناپدید شده بودند با کمک پلیس در تهران پیدا شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این ماجرا گفت: دو روز قبل خانواده دو پسر ۱۳ و ۱۴ ساله با مراجعه به کلانتری ۱۲ بومهن مدعی شدند بعد از اینکه فرزندان آنها برای دریافت کارنامه امتحانات به مدرسه مراجعه کرده‌اند دیگر به خانه برنگشته و به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

پس از این شکایت موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. با شروع بررسی‌ها مأموران کلانتری با راهنمایی خانواده‌های این دو نوجوان حدود چهار ساعت بعد موفق شدند این دو پسر را در تهران پیدا کرده و با سلامت کامل تحویل خانواده هایشان بدهند.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: پس از پیدا شدن دو نوجوان از آنها علت حضور آنها در تهران سؤال شد که اظهار داشتند وقتی کارنامه خود را دریافت کرده‌اند با دیدن نمرات خود و به علت پایین بودن نمرات و ترس از خانواده تصمیم گرفته‌اند به تهران بروند تا بتوانند یکی از بستگان را واسطه قرار دهند.

 

 

 

مزایده فروش آپارتمان‌های ۷ متری در لندن

راشاتودی: قرار است کوچک‌ترین آپارتمان شهر لندن که در شرق آن واقع شده هفته آینده به مزایده گذاشته شود. این آپارتمان که فقط ۷ مترمربع مساحت دارد قرار است، با قیمت پایه ۵۰ هزار پوند معادل ۶۸ هزار دلار برابر با ۱۷۵۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته شود. با این حال، اما کارشناسان می‌گویند احتمالا این آپارتمان خیلی بیشتر قیمت خواهد خورد، زیرا چهار سال پیش به قیمت ۱۰۳.۵ هزار پوند معادل ۱۴۱ هزار دلار معامله شده بود. این میکروآپارتمان شامل یک اتاق و یک سرویس بهداشتی کوچک است و کوچک‌ترین آپارتمانی است که در بازار مسکن لندن وجود دارد. کارشناسان بازار مسکن لندن می‌گویند آپارتمان‌های فوق کوچک که دارای مساحت چند متری هستند پدیده جدیدی در پایتخت انگلیس به شمار می‌روند که اتفاقا تعداد آن‌ها نیز رو به افزایش گذاشته است. دلیل این مسأله افزایش نرخ اجاره بها و همچنین قیمت فروش آپارتمان در این شهر است. گفته می‌شود یک آپارتمان دیگر با متراژی ۷.۴ متر در منطقه ناتینگ‌هیل که یکی از گرانترین مناطق لندن به شمار می‌رود به قیمت ۱۵۰ هزار پوند معادل ۲۰۴ هزار دلار به فروش گذاشته شده است.

سعید محمد: امارات به سرمایه گذاران ایرانی زمین رایگان می‌دهد/ ۴۰۰۰ خودروی لوکس روی آب سوختند/ پیش بینی تحلیلگران از قیمت طلا/ خبر مهم مالیاتی برای دارندگان کارتخوان/ مزایده فروش آپارتمان‌های ۷ متری در لندن/ دردسر جدید دارندگان خودرو در آمریکا

زمانی که این واحد مسکونی دو سال پیش با قیمت ۲۵۰ هزار پوند معادل ۳۴۰ هزار دلار برای فروش گذاشته شد، برخی کاربران توئیتر شرایط بازار مسکن در پایتخت انگلیس را بسیار وحشتناک توصیف کردند. لندن دهمین شهر گران از نظر قیمت مسکن در جهان به شمار می‌رود. جولیا راگ، کارشناس مرکز سیاست‌های مسکن دانشگاه یورک، طی مصاحبه‌ای با روزنامه گاردین گفت: خرید و فروش آپارتمان‌های چند متری و بسیار کوچک نشان‌دهنده طبیعت بسیار گران بازار مسکن در لندن است. وی تأکید کرد: در صورتی که برای حل مشکل قیمت بالای مسکن و ناتوانی خرید خانوار‌ها ساخت چنین آپارتمان‌های کوچکی به عنوان راه حل باب شود، اوضاع بسیار نگران‌کننده خواهد بود.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*