گفته می شود

گفته می شود بر اساس داده‌های آماری بانک مرکزی، میزان نقدینگی در هشتمین ماه تابستان امسال، به بیش از ۴ هزار و ۳۱۵ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به آبان سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است.

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گقته طرح سوت زنی در کمیسیون قضایی در حال نهایی شدن است و به زودی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد

 

گفته می شود انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور اعلام کرده چند همسری از نظر قانون در صورتی که رضایت همسر وجود داشته باشد مجوز دارد.تلاش کرده‌ایم تا زندانیان زن غیرعمد و دارای فرزندی که امکان آزادی آن‌ها وجود دارد را آزاد کنیم.لایحه تامین امنیت زنان علیه خشونت در حال حاضر در مجلس در حال بررسی است.

 

 

گفته می شود قائم مقام سازمان تبلیغات به برخی از پژوهش های انجام شده در سال های گذشته اشاره و اضافه کرده در پژوهشی که درباره حجاب صورت گرفته، از حدود هزار زن بدحجاب در تهران درباره قبول داشتن حجاب پرسش شده بود که ۸۷۰ نفر آنها پاسخ دادند که حجاب را قبول دارند و برای افراد با حجاب احترام قائل هستند؛ اما به دلایلی مانند اینکه همسر، پدر، دوست یا مادر آنها مانع می شوند، نمی توانند حجاب داشته باشند.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور سابق آمریکا از رویه جو بایدن در مورد ایران انتقاد کرد.به گزارش هیل، دونالد ترامپ در ادعایی تکراری گفته ما از توافق فاجعه بار با ایران خارج شدیم. اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، ظرف یک هفته با ایران توافق می‌کردم اما الان ما می‌بینیم که ایران در حال جدال با آمریکا در این موضوع است.

 

 

گفته می شود روابط عمومی و تبلیغات قرار‌گاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله مسلحانه به ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه سراوان خبر داد و اعلام کرده ‌در این درگیری فرد مسلح به هلاکت رسید.

 

گفته می شود سخنگوی صنعت برق گفته تشویقی مشترکان کم مصرف از ۵ هزار تومان به ازای هر ۱۰۰ کیلو وات ساعت به ۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

 

 

گفته می شود سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا از تعطیل شدن جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبرداد.

 

گفته می شود محافل اسرائیل از پدیده مهاجرت معکوس مخالفان رژیم سیاسی حاکم صحبت می کنند و نسبت به افزایش روند آن ابراز نگرانی می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*