گفته می شود

گفته می شود  یک نماینده مجلس در واکنش به هدیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برنامه «میدون» اظهار کرد: « این عددها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد. یک بخشی از آن حساسیت‌های فضای رسانه است. هر ماه نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان، دولت به صندوق‌های بازنشستگی کمک می‌کند که حقوقشان را پرداخت کنند، حال این ۶ میلیارد به کجای این یک سال بر می‌خورد.»

 

 

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه که آیا شما مایل هستید که مجددا رییس جمهور ایران شوید؟ آیا بار دیگر کاندیدا خواهید شد؟ گفته آیا رییس جمهور شدن می تواند یک هدف باشد؟ آنچه اهمیت دارد، بهتر شدن وضعیت زندگی مردم است.مهم این است که در این مسیر تلاش کنیم. آرزو می کنم در هر کشوری آن چیزی که ملت ها می خواهند همان بشود. برای اینکه رفاه بیشتر شود حتماً باید ببینم مردم چه می خواهند هرچه مردم خواستند همان را اجرا کنیم

 

 

 

گفته می شود معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفته شاید به نظر برسد مساله اصلی در ازدواج جوانان مسائل معیشتی باشد، در حالی که یافته‌ها نشان می‌دهد، یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و به تاخیر انداختن ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود و نقش‌های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند، رخ داده است.

 

 

گفته می شود “سگهای ولگرد” سالانه جان ۳۵۰۰۰ انسان در کشورهای مختلف را می‌گیرند! کشورهای جهان راهکارهایی از جمله یوتانایز کردن (مرگ بدون درد) عقیم کردن و حتی صادرات این سگها به چین و کره‌جنوبی را برای مهار جمعیت سگ‌های ولگرد اجرا کرده‌اند. مصر یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد سگ‌های ولگرد را در خود جای داده است؛ در این کشور، سگ‌های ولگرد توسط شهرداری‌ها از خیابان‌ها جمع‌آوری و به کشورهایی مانند کره جنوبی و چین که مصرف‌کننده گوشت سگ هستند، صادر می‌شوند! تعداد سگ‌های ولگرد در مصر از سال ۲۰۱۷ که صادرات سگ‌های ولگرد شروع شده است به‌شکل چشمگیری کاهش یافته است.

 

 

 

گفته می شود روزنامه کیهان نوشته پنتاگون اگر لاف نمی‌زند، چرا نتوانسته از قتل سه سرهنگ آمریکایی دخیل در ترور سردار سلیمانی جلوگیری کند؟!

 

 

 

گفته می شود از آنجایی که در چندین دور از مذاکرات جدید وین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، سخنگو و خبررسان این مذاکرات شده و با توئیت‌های پی‌ در پی فضای مذاکرات را تشریح می‌کند، این پرسش مطرح می‌شود که چرا این مقام روسی باید عهده‌دار خبر رساندن از فضای مذاکرات باشد و تیم ایرانی خود این نقش را به صورت قابل‌توجهی عهده‌دار نیست. دکتر الهه کولایی، استاد مطالعات منطقه‌ای، این مساله را ناشی از ضعف دیپلماسی عمومی در تیم ایرانی می‌داند و می‌گوید همین ضعف باعث شده تا شخصی مانند اولیانوف از این فرصت برای طرح دیدگاه‌های خودش برپایه منافع روسیه استفاده کند.

 

 

گفته می شود خبرنگار وال‌استریت ژورنال روایتی از تفاوت سبک مذاکره ایران در دولت قبل و اکنون را تشریح کرده است.خبرنگار وال‌استریت ژورنال گفته دیپلمات‌ها می‌گویند تیم جدید ایران برخلاف عراقچی به دنبال تضمین‌های حقوقی دائمی است.

پیشنهادهایی برای تضمین روی میز وجود دارد اما هیچ‌کدام از آن‌ها واقعی نیست.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*