گفته می شود

 

 

گفته می شود دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت شکر صنف و صنعت از ۶۶۵۰ تومان در فروردین ماه امسال به ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان در دی ماه رسیده است.

 

 

گفته می شود فلاحت‌پیشه اعلام کرده که خاکریز روس‌ها شده‌ایم وی گفته روس‌ها اختلافات ایران را با دنیا طولانی می‌کنند. شما این خرده را به روس‌ها می‌گیرید که چرا این رفتار را در قبال ایران انجام می‌دهند؛ ولی من معتقد هستم در دنیا همه منافع خودشان را در اولویت قرار می‌دهند.

گفته می شود نماینده مردم قم در مجلس گفته پیش‌بینی دولت این است که با حذف ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۱ مرغ ۶۰ هزار تومان می‌شود، اما ما در مجلس پیش‌بینی قیمت ۸۰ هزار تومانی را داریم.
گفته می شود یک نماینده مجلس مدعی شده مصرف محصولات کشاورزی برگشت خورده، در داخل هیچ مشکلی ندارد

ذبیح الله اعظمی ساردوئی، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، افزوده «با برگشت خوردن محصولات کشاورزی، کشاورزان و گلخانه‌دارها متوجه شدند که اگر رعایت نکنند چه ضربه سنگینی می‌خورند و به تبع آن کشور هم صدمه می‌بیند. در نتیجه هم کشاورز، گلخانه‌دار و تولید‌کننده و هم مسئولین مربوطه در کشور باید به این مهم توجه و استاندار‌ها را رعایت کنند.» این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا محصولات برگشت خورده برای استفاده داخلی مشکلی ندارند و سالم هستند، عنوان کرد: «محصولاتی که صادر می‌کردیم و این کشورها برگشت دادند، صرفا اعلام کردند که این سموم را استفاده می‌کنید اما نگفتند سموم غیر مجاز است یا بیش از حد استفاده شده است؛ بنابراین، برگشت و مصرفش در داخل هیچ مشکلی ندارد ولی خودمان هم باید استاندارد‌ها را هم برای مردم رعایت کنیم.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که اگر این عدم نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در دولت قبل وجود داشته، چرا در آن زمان صادرات برگشت نمی‌خورد، اظهار کرد: «در آن دولت اصلا محصولی نبوده است که برگشت بخورد. در دولت قبل به این صورت بود که یک کشاورزی در یک گوشه‌ای محصول خود را صادر می‌کرد و کاری به قرنطینه دولت نداشت. همچنین با مقایسه میزان صادراتی که پیشتر طرح کردم، حدود ۳۰۰ درصد رشد صادرات داشته‌ایم. طبیعی‌ است وقتی حجم صادرات افزایش پیدا می‌کند باید موارد قانونی هم رعایت شود.

 

 

 

گفته می شود رییس اتحادیه بارفروشان گفته روزانه ۱۰ تا ۲۰ هزار تن ورودی بار میدان مرکزی میوه و تره بار است که قبلا این میزان بار تا روز بعدش به فروش می رفت. اما شب قبل ورودی بار به میدان ۸۵۰۰ تن بود که ۲۵۰۰ تن آن تاکنون باقی مانده است. اینکه میوه در میدان مرکزی خریداری نمی‌شود، یعنی مردم در سطح شهر از مغازه‌ها میوه نمی‌خرند.قدرت خرید مردم کاهش یافته است و تمایلی به خرید میوه ندارند.

 

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان اعلام کرده که «امیرخان متقی» در سفر خود به تهران با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفتگو کرده است.

 

 

 

گفته می شود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از ممنوعیت خرید و فروش سهمیه بنزین و نفتگاز کارت هوشمند سوخت خبر داد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*