گفته می شود

 

گفته می شود نیکزاد نایب رئیس مجلس گفته وقتی جایگاه مجلس شورای اسلامی را به رئیس کنگره اسپانیا گفتم، گفت که ما شیوه مجلس شما را به دولتمردان خود تذکر خواهیم داد! نایب رئیس مجلس گفت: مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد و در دنیا هیچ مجلسی مانند مجلس شورای انقلاب اسلامی این گونه جایگاهی ندارد.

 

 

گفته می شود امام جمعه اهواز گفته اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد

 

 

گفته می شود جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا همزمان با پایان دور هفتم مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۴ در وین اتریش گفته در حال پرداخت بهای تصمیم فاجعه بار خروج از برجام هستیم.

 

 

گفته می شود اتفاقات مربوط به استخدام یک بازیکن اهل گابن اریک بانیاما شرایط تازه‌ای را برای لیگ فوتبال ایران رقم زده و جدول لیگ را دستخوش تغییر کرده است. تیم سپاهان با حکم کمیته انضباطی سه امتیاز و استقلال با حکم کمیته انضباطی دو امتیاز بیشتر به امتیازات قبلی خود اضافه کرده و با اختلافی سه امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول لیگ فوتبال ایران قرار دارند. لیگی فشرده و پر زد و خورد که فاصله بین تیم‌های اول تا پنجمش فقط چهار امتیاز است.

 

 

گفته می شود حسن رحیم‌پور ازغدی گفته بعضی خودشان فاسد بودند، برخی خودشان بی‌عرضه‌اند و تقصیر این و آن می‌اندازند که چون گفتیم «مرگ بر آمریکا» یا نماز می‌خوانیم و حجاب داریم این مشکلات را داریم، برای اینکه انقلاب کردیم مشکل داریم، ما انقلاب کردیم مشکلاتمان حل شود نه اینکه بیشتر شود، اگر جایی مشکلات بیشتر می‌شود تو بلد نیستی، یا بلد نیستی و مسئولیت می‌پذیری که حرام است و یا فسادی و مسئولیت را می‌پذیری که حرام‌تر است!

 

 

 

گفته می شود بر اساس تحقیقات کارگروه حقوق بشری “عدالت انتقالی” مستقر در کره جنوبی دست‌کم هفت نفر به دلیل تماشای کلیپ موسیقی‌های عامه‌پسند کره جنوبی که در صنعت موسیقی جهان به “کی پاپ” مشهور هستند، اعدام شده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود بیژن بیرنگ کارگردان سریال های «همسران» و «خانه سبز» مدعی شده به مردم امید واهی دادیم؛ همان موقع عده ای به ریش ما می خندیدند؛ داشتند چمدان هایشان را پر می کردند تا از مملکت بروند. کاش این جنسی کار نمی کردیم؛ کاش واقعی تر کار می کردیم چون شرایطش بود؛ که مواظب جیب و مملکت تان باشید…شاید ما خیلی هپروتی بودیم! چه فایده ای داشت که آنقدر مثبت اندیش بودیم؟ فهمیدیم مثبت اندیشی یعنی ماله کشی! دوستان دارند دزدی ها و شرایط مملکت را توجیه می کنند. قبح همه چیز را از بین می برند. دارند نسلی را به وجود می آورند که دزدی و به فکر مملکت نبودن را طبیعی می داند.

 

 

 

گفته می شود یک مقام مطلع در سازمان انرژی اتمی به نورنیوز گفته کارت حافظه مورد ادعای مدیرکل آژانس در عملیات خرابکاری منهدم شده و اتفاقا آژانس باید پاسخ بدهد که چرا از ظرفیت‌هایش برای ممانعت از این‌گونه عملیات‌های خرابکارانه که منشاء آن هم مشخص است استفاده نمی‌کند.

 

 

گفته می شود پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دیپلمات‌های اروپایی گفته احتمالا ادامه مذاکرات، ششم دی از سر گرفته می‌شود.با سرعت فعلی ممکن است شش ماه طول بکشد تا توافقی به دست آید.

 

 

 

 

گفته می شود پروسه استیضاح نخستین وزیر صمت دولت سیزدهم، توسط لطف الله سیاهکالی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، کلید خورد.

 

 

 

 

گفته می شود خطیب جمعه تهران گفته سفر نماینده رژیم صهیونیستی در امارات چیزی جز خسارت برای این کشور در پی نخواهد داشت. مسئولان این کشور، اگر غیرت اسلامی ندارند، غیرت عربی داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*