گفته می شود

 

 

گفته می شود محتشم کارشناس بازار مسکن با اشاره به موضوع مالیات بر خانه‌های خالی گفته املاک در اختیار بانکها ۳۷ میلیون متر مربع است که اگر متوسط هر واحد را ۱۰۰ متر مربع در نظر بگیریم، حدود ۳۷۰ هزار واحد مسکونی یا بعضا تجاری را بانکها در اختیار دارند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران می‌گوید برآوردهای جهانی حاکی از آن است که بالاترین میزان یارانه انرژی پرداختی در سال ۲۰۲۰ به ایران تعلق دارد.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره مصوبه اخیر مجلس درباره قمار گفته شمشیربازی و سوارکاری، استثنائات قانون مبارزه با قمار هستند. او گفت: شرط‌بندی در شمشیر بازی و سوارکاری اعم از شتر سواری و قاطر سواری مشکلی ندارد. این موضوع نص صریح فقه است و بر اساس روایات و مراجع است. غضنفرآبادی تاکید کرد: شرط‌بندی روی مسائل دفاعی یا هر چیزی که سیستم دفاعی ما را تقویت کند اشکالی ندارد. شرط‌بندی روی موشک اشکالی ندارد. او گفت: خارج از این موارد که استثنا شده، شرط‌بندی را جرم می‌دانیم.

 

 

گفته می شود مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، از دستگیری «نظام‌الدین قیصاری» از سیاسیون نزدیک به حکومت سابق افغانستان در تهران خبر داد.

 

 

 

گفته می شود سایت اتاق بازرگانی تهران نوشته دولت سوریه مجوز واردات خودرو ایرانی را لغو کرده‌ است. این تصمیم در حالی از سوی دولت سوریه اتخاذ شده که از سال‌های گذشته، ایران‌خودرو کارخانه‌ای با سه سالن مجهز در این کشور احداث کرد و در حالی افزایش صادرات خودرو یکی از برنامه‌های اصلی وزارت صمت در دولت سیزدهم اعلام شده‌ که سوریه به عنوان یکی از کشورهای همسو با دولت ایران، واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرده‌ است. بررسی‌های روابط عمومی اتاق تهران نشان می‌دهد که مجوز واردات خودرو ساخت ایران از سوی دولت سوریه، طی دست‌کم یک‌سال‌ونیم اخیر لغو شده‌ است و هیچ خودرو تولید داخل به این کشور اجازه ورود به این کشور را ندارد.

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفته مصاحبه منتشر شده از من درباره اغتشاشگران آبان ۹۸ جعلی بوده و تولید گروهک تروریستی منافقین است.

 

 

گفته می شود بر اساس اعلام سازمان بین المللی مهاجرت، یک میلیون و ۳۱ هزار و ۷۵۷ پناهجوی افغان از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به کشورشان بازگشته‌اند.

 

 

 

گفته می شود حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان از اموال افراد دانه درشت وصول شده است. سید محمد هادی رضوی بخشی از رد مال را نقدی پرداخت و بخشی از بدهی را با معرفی ۲ پلاک ثبتی معرفی کرده است که به نظر می‌رسد، با این دو پلاک ثبتی، رد مال وی تمام شده باشد.

 

 

گفته می شود رئیس اتاق بازرگانی تهران در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفته با ادامه پرداخت ارز ترجیحی، علاوه بر ایجاد فساد، رانت و قاچاق، منابع کشور اگر گنج قارون هم باشد، روزی به پایان می‌رسد.

 

 

 

گفته می شود طبق بریده‌هایی از یک کتاب جدید، عدم حضور رئیس جمهوری سابق آمریکا در مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید این کشور، نه یک تصمیم خود متکی، بلکه متأثر از شنیده‌هایش مبنی بر این بوده که قرار است دعوتش به این مراسم، اساساْ لغو شود.

 

 

گفته می شود عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درخصوص سکوت برخی چهره‌های اصولگرا در برابر ماجرای انتصابات دولت گفت: برخی می‌گویند بعضی از آقایان در انتصابات دخالت داشتند، بالاخره یکی به دولت گفته است فلانی استاندار شود دولت هم قبول کرده است؛ بنابراین فلان شخص، دیگر چیزی علیه دولت نمی‌گوید، یکی وزیر معرفی کرده است. از سوی دیگر، چون سه ماه از دولت گذشته است دائم می‌گویند فرصت دهید!

 

 

 

گفته می شود نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من فکر می‌کنم با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که در رابطه با نقدینگی داریم حل این شکل از مشکلات اقتصادی به سادگی نیست. در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است! اولویت ما در وهله اول این است که از این تخریب جلوگیری کنیم.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*