گفته می شود

گفته می شود رئیس انجمن متخصصان داخلی گفته برای اروپا و آمریکا، پزشک تربیت می‌کنیم! ایرج خسرونیا، گفته مسئولان امروز فریاد وامصیبت‌ها سر می‌دهند که ما از نظر تعداد پزشکان متخصص کمبود داریم و دلیل افت کیفیت خدمات درمانی در کشور مربوط به این امر است، اما وقتی به آمار‌ها نگاهی می‌اندازیم شاهد این حقیقت هستیم که کشور ما نسبت به جمعیت و وضعیت کشور‌های همسایه، از نظر تعداد پزشک وضعیت بدی ندارند و این تعداد از پزشکان جوابگوی نیاز‌های کشور است. اما مساله مهم در این رابطه مشکلات معیشتی و امکاناتی پزشکان ایران است. پزشکان جایی برای کار کردن ندارند و بسیاری از آن‌ها یا با حقوق ناچیز مشغول به‌کار هستند یا به شغل‌های دیگر روی می‌آورند. حدود ۲۵ هزار پزشک از کل پزشکانی که فارغ التحصیل شده‌اند، کارشان را یا رها کرده یا مهاجرت می‌کنند، یا به شغل دیگری روی می‌آورند.

 

 

 

گفته می شود تذکر کتبی ۳۵ نماینده به رئیس جمهور درخصوص ضرورت جلوگیری از انتصابات فامیلی و انتقاد از بی‌توجهی به شایسته سالاری در دستگاه‌های دولتی در صحن مجلس قرائت شد.

 

 

 

گفته می شود وکیل خانواده منصوری گفته چون پرونده شاکی ندارد، فعلاً رسیدگی متوقف شده است و اگر ثابت شد که ورثه دختر آقای منصوری نیست، خواهر و برادر غلامرضا منصوری اولیای دم خواهند شد و قضیه را پیگیری خواهند کرد.

 

 

گفته می شود فدراسیون فوتبال اردن بعد از شکست تیم ملی فوتبال بانوان این کشور برابر تیم ملی بانوان ایران تحقیق درباره جنیست بازیکن ایرانی را خواستار شده است.

 

 

گفته می شود  نماینده رباط کریم در مجلس یازدهم گفته یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟

 

گفته می شود  عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: بهتر است ما مسئولان در شرایط کنونی کشور در رفتار و گفتار، دقت دوچندانی داشته باشیم و بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را

 

 

گفته می شود هکرها روز گذشته به سیستم ایمیل «اداره تحقیقات فدرال» ( FBI ) در آمریکا نفوذ و ده‌ها هزار پیام هشدار درباره یک حمله احتمالی سایبری ارسال کردند.

 

 

 

گفته می شود وزیر اقتصاد گفته بانک‌ها هر ۳ ماه فهرست ابربدهکاران را منتشر کنند. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در توئیتی درمورد انتشار اسامی ابربدهکاران نوشت: در نامه رسمی به بانک مرکزی خواستیم که بطور مستمر فهرست ابربدهکاران را در سایت خود منتشر کنند.

 

 

 

 

گفته می شود بسیجیان در فضای مجازی نیز حضوری فعال دارند، به نحوی‌ که تاکنون ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و ۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده است؛ علاوه بر این در «جهاد تبیین» نیز نیروهای بسیجی در فضای مجازی نقش‌آفرینی می‌کنند، به نحوی که بیش از چهار میلیون در «شبکه ثامن» عضو هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*