با حکم وزیر علوم؛ تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام‌نور شد

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «ابراهیم تقی‌زاده» را به عنوان سرپرست «دانشگاه پیام‌نور» منصوب کرد.

به گزارش  وزارت علوم، در بخشی از حکم محمدعلی زلفی‌گل  خطاب به دکتر تقی زاده آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه پیام نور» منصوب می شوید.

وی در این حکم تاکید کرد: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی، برنامه‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، مهارت‌افزایی و کارآفرینی، در راستای راهبردهای «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با نگاه تحول گرایانه و مسأله محور به منظور متناسب‌سازی ماموریت‌های دانشگاه با ظرفیت‌های استانی، ملی و بین المللی به انجام رسانید.

دکتر تقی‌زاده  استاد تمام رشته حقوق خصوصی دانشگاه پیام‌نور است که پیش از این رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و جنوبی بوده است.

وی تالیف بیش از ۱۱۰ عنوان مقاله آی اس ای ISI، علمی و پژوهشی و کنفرانس های بین المللی و تالیف بیش از ۱۷ عنوان کتاب علمی را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*