گفته می شود

 

گفته می شود یک نماینده مجلس در حاشیه بازدید از زندان اوین گفته مطلع شدم جناب مهدی هاشمی از اسفندماه سال گذشته و بدون تعیین سقف زمانی به مرخصی رفته است؛از نماینده دادستان علت را جویا شدم و مقرر شد به سرعت رسیدگی و به کمیسیون اصل ۹۰ گزارش شود. عدالت ایجاب می کند همه زندانیان از شرایطی برابر بهره‌مند باشند.

 

گفته می شود سخنگوی طالبان در توییتی نوشته یک هواپیمای اماراتی در فرودگاه بین المللی کابل به زمین خواهد نشست. این هواپیما حامل مسئولان عالیرتبه اماراتی است که قرار است مذاکراتی را با رهبران طالبان برگزار کنند.

 

 

 

 

گفته می شود براساس اعلام شرکت کارن‌کلارک، میزان خسارت طوفان آیدا به شرکت‌های بیمه در آمریکا به ۱۸ میلیارد دلار می‌رسد. براساس اعلام این شرکت ۴۰ میلیون دلار از پرداختی‌های بیمه در منطقه کارابین و بقیه در ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

 

 

 

 

گفته می شود سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مورد امکان ربوده شدن ورزشکاران روس توسط آمریکا به بهانه استفاده از دارو‌های دوپینگی هشدار داد و چنین احتمالی را بعید ندانست.

 

 

 

گفته می شود احمد پناهیان در واکنش به وعده وزیر جدید بهداشت مبنی بر واردات واکسن گفته «فکر نکنید حزب اللهی هستید، کارتان نداریم. »

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان زندان‌ها تصویر نامۀ دستور عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در بهمن سال گذشته، به دلیل نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل را منتشر کرد.محمدمهدی حاج محمدی در توئیتر نوشته واضح است که نصب دوربین برای ثبت تخلف و پیگیری آنهاست؛ همانطور که سخنگوی محترم قوه قضائیه گفتند، این تخلفات سابقه رسیدگی دارد؛ ولی فقط برای آرامش خاطر هموطنان عزیزی که نگران شده‌اند، تصویر دستور عزل فرمانده یگان حفاظت ‎زندان اوین در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ (۲۱ دی ۱۳۹۹) به دلیل نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل را منتشر می‌کنم.»

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفته ارز این جهان باید دلار باشد. رمزارزها اهمیت و جایگاه دلار را از بین می‌برند.من دلار ایالات متحده آمریکا را دوست دارم.سرمایه‌گذاری در رمزارزها، به ارز ایالات متحده آمریکا آسیب می‌رساند. ما باید بر روی ارز خود سرمایه‌گذاری کنیم.رمزارزها، «بلایی بالقوه هستند که باید منتظر وقوعشان بود.

 

 

 

 

 

گفته می شود قیمت آلومینیوم روز پنج شنبه تحت تاثیر نگرانیهای رو به رشد در خصوص محدودیت تولید این فلز در چین و احتمال کمبود عرضه به بالاترین حد در ۱۰ سال اخیر صعود کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*