گفته می شود

 

گفته می شود پیمان نوری معاون اقتصادی دادستان کل کشور در میزگرد موانع تولید در سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی اظهار داشته اگر پول هایی که رفته و حبس شده به نظام بانکی برگردد، دست بانکها برای اعطای تسهیلات باز می شود. همچنین باید نظارت عالیه بر بانک ها باشد اما اجازه دهند بانکها کار خود را بر اساس ارزیابی های علمی خود انجام دهد. حتی اگر سرمایه بانک ها ۵۰ برابر افزایش یابد، اما تسهیلات دریافتی حبس شود، هیچ تفاوتی در اوضاع ایجاد نمی شود. اگر منابع حبس شده در دست افراد گردن کلفت، به نظام بانکی برگردد، بسیاری از مشکلات حل می شود. طرف صحبت من با واحدهای گرفتار یا سودده یا فعال نیست. روزی یک شخصی را معرفی کردم که ۵ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشت اما اقدامی در مورد او صورت نگرفت و امروز مطالبات بانکی از این شخص به ۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

 

 

شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال متعلق به دربار عربستان سعودی، اکنون بیش از چهار سال است که فعالیت خود را با تمرکز بر مسائل و موضوعات جاری در جمهوری اسلامی و با سیاه نمایی تمام آغاز کرده است. این شبکه ماهواره ای، پخش برنامه‌های خود را از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز کرد و با توجه به نحوه پوشش رویداد‌های مربوط به ایران، نتوانسته در جذب مخاطب موفق عمل کند.

بنا بر اظهارات فردی که پیشتر برای «محمد بن سلمان»، ولیعهد پادشاه عربستان سعودی کار می‌کرده‌، بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری شبکه توسط دربار عربستان سعودی و از طریق شرکتی فراساحلی در جزایر کیمن تأمین می‌شود.

 

 

گفته می شود سعید محمد گفته ۵ و نیم میلیون واحد کسری مسکن داریم، چون سالهاست مسکن تولید نشده لذا قیمت بالا رفته است که بخشی از آن را می‌توان با خانه‌های خالی موجود حل کرد. وی افزود: بر مبنای آمار سالی یک میلیون مسکن، اگر حجم مورد اشاره را برابر ۱۰۰ میلیون متر مربع در نظر بگیریم برای ساخت آن به حداقل ۵۰۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز است که پنج برابر بودجه عمرانی کشور است، تزریق چنین عددی تورم وحشتناک ۳۰ تا ۴۰ درصد بیش از نرخ تورم بالای کنونی را در پی دارد، به علاوه چنین پولی اصلا در دسترس نیست.

 

 

 

 

 

گفته می شود تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در اردوی داخلی به سر می‌ برد و بازیکنان شاغل در ایران و لژیونر گرد هم آمده اند؛ اما اردو به هیچ وجه در شرایط عادی و نرمال نیست و اوضاع نگران کننده است.

موضوع به شرایط عجیب کادرفنی تیم ملی بازمی‌گردد که از ابتدای شروع مینی کمپ و سپس اردوی نهایی، نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند و فقط دو، سه مربی بالای سر ملی‌پوشان قرار دارندوبه طوری که وحید امیری می‌گوید هنوز سوریه آنالیز هم نشده و اطلاعاتی در اختیار ندارند. بازیکن باتجربه و باسابقه تیم ملی شرایط را “نرمال” نمی‌داند.

 

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارجاع سه شکایت این کمیسیون از رئیس‌جمهور سابق به قوه قضائیه خبر داده است

 

 

 

 

گفته می شود پرداخت بخشی از خسارت ۲۰۰ میلیون یورویی هواپیمای اوکراینی در حال انجام است و برخی خانواده‌های جان باختگان در این حادثه خسارت ۱۵۰ هزار دلاری یا معادل یورویی دریافت کرده اند.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه با بیان این‌که به دنبال لغو روادید بین ایران و عراق هستیم، اعلام کرده که در مراسم اربعین امسال، امکان اعزام میلیونی به خاطر شرایط کرونایی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود  مدیرکل امور داخلی و امنیت وزارت کشور عراق روز سه شنبه از دستگیری یکی از فرماندهان عالی رتبه گروهک تروریستی داعش خبر داد.

بر اساس این گزارش، تروریست بازداشت شده از جمله افرادی بوده که در زمینه ساماندهی فعالیت نیروهای نظامی و پشتیبانی زنان عضو گروهک داعش فعالیت کرده است. وی پیش از دستگیری در استان نینوا با انجام سخنرانی‌های متعدد افکار عمومی را در مناطق تحت تصرف داعش علیه حکومت مرکزی بغداد و مقامات عالی رتبه عراق تحریک و تشجیع می‌کرده و به سازماندهی عناصر تروریستی برای انجام عملیات انتحاری و ترور مقامات عراقی اشتغال داشته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*