گفته می شود

 

گفته می شود یک نماینده گفته اینکه رئیس جمهور برای بازنشستگی ماهی ۳۵۰ میلیون دریافت کند، غلط است. حجت‌الاسلام حسن نوروزی همچنین در خصوص حضور نمایندگان مجلس در دولت سیزدهم اظهار داشته خبر ندارم که چه کسی می‌خواهد به دولت برود؛ اما اگر کسی هم بخواهد، ما مخالفتی نداریم چرا که دولت احساس نیاز می‌کند و ما باید به دولت کمک کنیم. ممکن است کسی بخواهد وزیر شود و دولت به آن فرد نیاز داشته باشد، طبیعتا ما کمک می‌کنیم. در حکومت فرقی بین قوه مقننه و قوه مجریه نمی‌بینیم.وی با بیان اینکه نکته بعدی کنترل افزایش‌های بی‌رویه حقوق‌هاست، تصریح کرد: این درآمدهای شرکت‌ آب، برق و بانک‌های خصوصی باید کنترل شوند؛ اینکه رئیس جمهور برای بازنشستگی ماهی ۳۵۰ میلیون دریافت کند غلط است؛ اگر ۲۵ تا ۳۰ میلیون باشد، اشکالی ندارد اما ۳۵۰ میلیون باید کاسته شود.

 

 

گفته می شود یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرده بحث مذاکره و برجام نباید به دعوایی بین قوه ای تبدیل شود؛ این موضوعی مربوط به امنیت ملی و منافع ملی ماست؛ یعنی باید فرا قوه ای دیده شود.

 

 

گفته می شود زاکانی در دیدار با جمعی از اساتید، نخبگان و فضلای حوزه علمیه قم گفته بین رفتن به کابینه و شهرداری تهران، شهرداری تهران را انتخاب کردم.

 

 

گفته می شود این روزها فصل برداشت خوشه های طلایی گندم می باشد اما خبرهای منتشر شده حکایت از آن دارد که تا به امروز میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد و میزان تولید آن ۳۰ درصد کاهش داشته است. از این رو کشور باید در شرایط تحریمی و کمبود ارز حالا دست به واردات گندم بزند.

 

 

گفته می شود بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. در ۵ سال گذشته این اولین باری است که طالبان کنترل مرکز یک ولایت را به دست می‌گیرد. در همین حال درگیری‌های نیروهای امنیتی و طالبان در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمند هم ادامه دارد.

 

 

 

گفته می شود نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار توضیحاتی ارائه کرد. چهارشنبه شهردار تهران به صورت استمزاجی انتخاب شد. انتخاب شهردار حواشی به همراه داشت. نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در این زمینه یادداشتی نوشت که در بخشی از آن آمده است: لاجرم هرچند رای گیری رسمی در جلسه آتی نیز بنا به دلایل قانونی علی رغم میل باطنی و قلبی بسیاری از اعضا مخفی انجام خواهد گردید خشنودم که رسما حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر زاکانی اعلام نمایم و امیدوارم نمره بیست بدرقه راه آغاز شهردار جدید شهر تهران باشد.

 

 

 

گفته می شود آمار منتشرشده درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه حاکی از آن است که خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، به ۱۳۱ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۴۶ عدد رسیده که ضریب نفوذ را به ۱۵۵.۱۴ درصد می‌رساند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*