گفته می شود

 

گفته می شود در حالی که نرخ تورم افسارگسیخته ونزوئلا باعث شده است تا پول ملی این کشور هر روز کم ارزش تر شود، بانک مرکزی ونزوئلا در بیانیه ای اعلام کرد ۶ صفر از اسکناس های این کشور حذف خواهد شد.

 

 

گفته می شود براساس نظرسنجی‌های انجام شده بر روی جوانان در آستانه ازدواج، ۳۳ درصد جوانان حتی با وجود پیدا شدن فرد مناسب و فراهم بودن شرایط اقتصادی تمایلی به ازدواج ندارند.

 

گفته می شود عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در توییتی که در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است، به دولت رئیسی و طرفدارانش انتقاد کرده است. عبدی نوشته اگر دولت و طرفدارانش گمان کنند، بدون حل برجام می‌توانند حتی اندکی از قول‌های انتخاباتی را به سرانجام برسانند، به نظرم خیلی از ماجرا پرت هستند. ولی اگر قول‌های خود را بدون حل برجام انجام دادند معلوم می‌شود ما خیلی پرت هستیم و باید وجود معجزه در قرن ۲۱ را باور کنیم.

 

 

 

 

گفته می شود غنی نظری‌خانقاه، نماینده خلخال در مجلس، گفته: «به زودی شماری از نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، تقاضای مسکوت گذاشتن طرح صیانت از فضای مجازی را به هیات رییسان می‌دهند.»او افزوده: در روز فرستادن این طرح کمیسیون تخصصی بنابر اصل ۸۵ قانون اساسی، «برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس عمل کردند و اینقدر را معطل کردند که نمایندگان حاضر مجلس را ترک کنند.از ۲۹۰ نفر نماینده ۱۲۱ نفر به این طرح رای دادند؛ یعنی ۱۶۹ نماینده مجلس یا برای رای دادن حضور نداشتند یا مخالف آن بودند.»این عضو کمیسیون‌اقتصادی مجلس تاکید کرده: «اولویت امروز کشور وضعیت معیشتی است و صرف وقت نمایندگان برای رسیدگی به طرح صیانت در شرایطی که اولویت‌های مهم‌تری داریم، پذیرفتنی نیست.

 

گفته می شود سناتورهای آمریکایی با ارائه طرحی خواستار شفافیت بیشتر درباره نقش عربستان سعودی در حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود خرید مسکن ترکیه توسط ایرانیان در ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی با ۹.۵ برابر افزایش نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۸ به ۳۰۷۰ واحد بالغ گردید.خرید مسکن ترکیه توسط ایرانیان در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در حدود ۷۰۰ واحد بود که در سال ۱۳۹۹ به حدود ۷۰۰۰ واحد صعود کرد. خرید ۷۰۰۰ واحد مسکونی در ترکیه معادل حدود ۲ میلیارد دلار خروج ارز از کشور است.در شرایطی که ایرانیان دارای رتبه هشتم ملیت های خارجی (با سهم ۳ درصد) در خرید مسکن ترکیه در سال ۲۰۱۷ میلادی بودند، در سال ۲۰۲۰ صدرنشین (با سهم ۱۸ درصد) بودند.

 

 

 

گفته می شود مهدی چمران رییس شورای شهر تهران گفته چرا یک عده‌ای را می‌ترسانند و تهدیدشان می کنند. حالا گفته بودند رای ندهید همچین می‌کنیم! در حالی که رای مخفی بوده که من تذکر دادم.انتشار خبر شهردار شدن «علیرضا زاکانی» به عنوان شهردار تهران توسط اعضای شورای شهر ششم که یک خبرگزاری  آنرا منتشر کرد تاکنون با واکنش های بسیاری از تحلیلگران مواجه شده است.هر چند مهدی چمران روزگذشته این خبر را تکذیب کرد و گفته فرآیند رسمی انتخاب شهردار روز یکشنبه برگزار خواهد شد اما او امروز در جریان مراسم تحلیف اعضاء عنوان کرد که بعید به نظر می رسد که نظر اعضای در انتخاب زاکانی تغییر پیدا کند.اما مطلب مهمی که پایگاه خبری «شهر ما» منتشر کرد حاکی از این است که ماجرای انتخاب شهردار حداقل تا مدت ها حواشی بسیاری را به همراه خواهد داشت

 

 

گفته می شود سیدحسن خمینی در دیدار اعضای شورای شهر تهران در رابطه با تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفته در تعرض به مملکت ما هیچ سلیقه ای، دفاع از تمامیت کشور را کنار نمی گذارد. همه سربازند و اگر کسی گوشه چشمی داشته باشد همه پشت سر فرماندهی کل قوا هستند

 

 

 

طبق تصاویر پخش شده‌ی صداوسیما از مراسم تحلیف، علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس و آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم تخلیف حضور نداشتند.این در حالیست که قالیباف در نطق آغازین خود از حضور آملی لاریجانی تشکر کرد.همچنین طبق این تصاویر محمود احمدی‌نژاد هم دیده نشد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*