پیامک

با سلام دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت و الگوی سایر سازمان ها، اقدام به حذف دورکاری کارکنان خویش نموده است. سربازان خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه می بایست علاوه بر مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به مردم عزیز، در محیط های کاری و با حداکثر  ظرفیت و کاهش امکان رعایت پروتکل های بهداشتی، با سلامت خود و خانواده و نزدیکان خویش بازی کنند…… التماس اندکی تفکر و انصاف
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ابتدای خیابان سپیده از وضعیت مناطق جنگ زده بد تر است و سالها شده که به حال خود رها شده است و شهرداری هم توجهی به این خیابان ندارد و اگر کمی باران ببارد امکان تردد در ابتدای این خیابان وجود ندارد کی قرار است این خیابان ساماندهی شود
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
آیا این انصافه که مردم بشرویه برای کوچکترین خدمات درمانی باید حداقل ۱۱۰کیلومتر مسیر یک جاده غیر ایمن رو طی کنند؟
چرا این همه بیمه شده تامین اجتماعی داریم ولی درمانگاه تامین اجتماعی نه؟ بیمارستان شهر هم که سال هاست قول میدن افتتاح میخواد بشه ولی هنوز که هنوزه خبری نیست؟
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وخداقوت چرامسئولان فکری درخصوص کمربندی پیامبراعظم به شهرک چهکندنمی کنندتاکی بایدمردم مسیر رو از چهکند به بیرجند دو برابر مسافت طی کنند. بخاطرمردم نه ولی بخاطر رضای خدا حداقل پل رو احداث کنید  از اون ۲۰۰ مت رپل می گذریم از جاده خاکی میریم و قبل و بعد از رو که آماده کنیداسفالت کنید…خواهشاخواهشاخواهشا.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
درجواب دوست عزیزی که از خدمات جناب جاوید تشکر کرده اند باید عرض کنم جناب جاوید واقعا خدمات خوبی انجام داده اند اما مصوب این خدمات که جناب مهندس عدل می‌باشند تمامی این خدمات را پیشنهاد و انجام می‌دهند. پس جا داره اول سپاسگوی جناب عدل که بومی هستند باشیم بعد جناب جاوید. 
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام از مسئولین محترم خواهش میکنم یه فکر به حال جاده سرایان بکنند با این همه شلوغی جاده وجاده پر از چاله  که از جاده خاکی کم نمیاره با این گرونی لاستیک و جلوبندی واسه ماشین نمی مونه خواهشا یه فکر ی به حال اسفالت و دوبانده شدنش بکنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*