گفته می شود 

 

 

گفته می شود مجری طرح تامین برق مراکز استخراج رمز ارزها با بیان اینکه به دلیل تعرفه‌های تخفیفی، ایران جزو هفت کشوری است که بیشترین میزان استخراج رمز ارز جهان در آنها انجام می‌شود، گفته تاکنون ۱۹۶ هزار و ۲۳۳ دستگاه ماینر شناسایی و جمع‌آوری شده است.

 

 

 

گفته می شود در طرح جدید مجلس مطرح شده همه رمزارز‌ها به جز «رمزارز ملی» به عنوان ابزار پرداخت داخلی ممنوع می‌شود

وزارت صنعت به عنوان مسئول صدور مجوز مزارع استخراج رمزارز‌ها باید این مزارع را به سوی درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱ ببرد. مزارع استخراج باید میزان رمزارز تولیدی خود را به بانک مرکزی گزارش کنند.

 

 

گفته می شود احمدی‌نژاد به طرح محدودسازی فضای مجازی واکنش نشان داده است وی گفته که این طرح ها شکست خورده است. مگر می توانید با ۸۰ میلیون جمعیت مقابله کنید؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ چون یک روزنه کوچکی است که مردم با استفاده از آن با هم درد دل می کنند، با هم اطلاعاتی را رد و بدل می کنند، از حقایق کشور باخبر می شوند؟

 

 

 

گفته می شود برآوردها نشان می‌دهد، میزان سرمایه گذاری انجام شده در ترکیه و در سال ۲۰۲۰، حدودا هشت میلیارد دلار بوده که شش برابر ایران به شمار می‌رود. این در حالی است که در ترکیه نیز میزان سرمایه گذاری خارجی حدودا ۱۵ درصد کاهش یافته است.سهم سرمایه گذاری خارجی در کل سرمایه ثابت ناخالص ترکیه نیز حدودا ۳.۵ درصد است که سه درصد بیشتر از ایران است. با این وجود ترکیه نیز در مقایسه با عملکرد سال‌های گذشته خود، افتی قابل توجه را ثبت کرده است.

 

 

گفته می شود ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، معتقد است، در انتخابات ۱۴۰۰ هر دو جناح سیاسی شکست خوردند و در انتخاباتی که مردم به جناح‌های سیاسی بی اعتنایی و اصولگرایان که خود را پیروز این انتخابات می‌دانند نیز روی بازیکن برنده شرط بندی کرده اند، نمی‌توان گفت، جناحی در این انتخابات پیروز شده است. البته این را هم نباید فراموش کنیم که سیدابراهیم رئیسی تأکید کرده مستقل وارد این انتخابات شده و از سوی دیگر، عیار اصولگرایان را در به اجماع نرسیدن آن‌ها در انتخابات شورای شهر و میزان رأی مردم به لیست آن‌ها می‌توان دید.

 

گفته می شود مهاجرانی در توییتی نوشته ژنرال جیمز ویلیس فرمانده نیروهای ویژه اسب سرخ، که در عملیات شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نقش موثر داشت، شنبه در پایگاه هوایی العدید در قطر، به تعبیر پنتاگون در حادثه غیر رزمی کشته شد.مگر سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در عملیات رزمی شهید شدند؟

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها دو هفته دیگر به صحن علنی می‌رود، گفته این طرح ربطی به فیلترینگ ندارد. برخی که منافعشان به خطر افتاده و مردم را به دروغ می‌ترسانند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*