پیامک

سلام آقایانی که دررابطه با جمع آوری سگهای ولگرددر شهرداری  مسئول هستید؛
خداازشمانگذرد بارها ساکنین آخرخیابان میرداماد جهت جمع آوری سگهای ولگرد پیگیری کردند ولی اقدامی نشده،
آسایش ما را گرفته اند این سگها.
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۰۶:۱۷:۳۴
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
انصافأ جناب آقای دکتر جاوید شهردار بیرجند از بسیاری از بومی ها در این سال ها بهتر عمل کرده اند. چون انتخاب شهردار بومی با توجه به وضعیت بیرجند امکان پارتی بازی و درخواست همشهریان در دخالت در امور شهرداری و جذب نیرو در بدنه شهرداری را به دنبال دارد. علاوه بر این فضای بسته بیرجند نیاز به یک غیر بومی دارد تا این فضا را از خشک و بسته بودن بیرون آورد مانند دکتر جاوید که در طول این ۴ سال اندازه ۴۰ سال خدمت کردند.بیرجندی ها قدردان پیشرفت های چشمگیر در شهر و خدمات ارزنده ایشان هستند. خدا خیرشان دهد. ممکن است در بحث بومی بودن نام جناب همایون نخعی را می برند که ایشان البته یک استثنا بودن که بیرجندی ها قدردان زحماتشان نیز هستند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.واقعا جای تاسف دارد،پارک های شهر بیرجند(از جمله پارک گنجی خیابان توحید)شده زباله دان فیلترهای سیگار که در همه جای پارک رها شده و چهره کریهی به پارک ها داده،واقعا تعجب آور است سیگار می کشید بکشید اما فرهنگ داشته باشید.مثلا پاکیزه ترین شهر ایرانیم.
۴ سلام احداث پارکینگ در خیابان های شلوغ به خصوص در خیابان های طالقانی، مدرس و معلم، احداث تقاطع های غیرهمسطح در چهارراه های شلوغ، اتصال میدان سفیر امید به بولوار خلیج فارس، تعریض خیابان ارتش و احداث فاز دوم پارک جنگلی از جمله مواردی است که اعضای جدید شورای شهر بیرجند لازم است در دستور کار خود قرار دهند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از شهرداری و شورای شهر بیرجند خواهشمندیم برای زیباسازی تپه های خاکی دو طرف بلوار صیاد و بلوار ناصری از بلوک گلدانی استفاده کنند تا با توجه به اینکه این دو بلوار در ورودی شهر قرار دارند از این نمای خشک و بی روح خارج شوند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ظاهرا برخی ادارت استان مسئول و مدیر ندارند که پاسخگوی پیامهای مردم نیستند
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام و احترام از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عاجزانه استدعا دارم فکری برای خانه بهداشت شهرک امام علی علیه‌السلام دربلوار شهید ناصری با۱۵۰۰ خانوار جمعیت و با توجه به اینکه خیّر محترم ساختمان خانه بهداشت را تکمیل نمودن الان نزدیک ۳سال هست که متروکه به حال خودش رها شده و خانواده ها میبایست به جاهای دیگر مراجعه کنن. شایسته نیست امر خداپسندانه خیّر محترم به اینصورت نگهداری شود وبلا استفاده بماند فقط همت می‌طلبد . باتشکر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*