پیامک

سلام از تلاش های جناب آقای دکتر جاوید شهردار بیرجند درباره بهسازی چندین میدان، احداث چندین پارک، احداث فرهنگسرا و بهسازی ورودی های بیرجند متشکریم. انشالله در دوره های بعدی ورودی بیرجند از سمت زاهدان و بلوار خلیج فارس تعریض، بهسازی و زیباسازی گردد.
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. فشار آب منطقه سراب خیلی کم هست. مخصوصا کوهسار و خیابان سراب.
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام منتخبان شورای شهر بیرجند وعده هایی که داده اند را فراموش نکنند. قول هایی از جمله جبران سال ها عقب افتادگی محله اکبریه (خیابان غفاری) با رسیدگی به مشکلات ساکنان، پیش بینی واجرای نقشه جامع بوم گردی آن و همچنین تعیین تکلیف زمین های رها شده آن با اجرای طرح هایی مانند درمانگاه بزرگ طب سنتی اسلامی درکنار اقامتگاه های سنتی و تبدیل آن به محیطی فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و … با به میدان آوردن کلیه ادارات، در حد شعار انتخاباتی باقی نماند.
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام چرا مسوولان در خصوص نحوه کاهش مصرف آب و برق به مردم آموزش نمی دهند و راهکار ارائه نمی کنند اگر مردم با روشهای کاهش مصرف آشنا شوند قطعا شاهد کاهش مصرف آی و برق خواهیم بود
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
ضمن تشکر از شهردار بیرجند جناب آقای دکتر جاوید جهت زحماتی که برای پارکینگ خیابان حکیم نزاری، پارک نشاط، پارک جنگلی، پارک خطی بند دره و دیوار یخی و آرامگاه حکیم نزاری کشیدید انشالله در دوره بعدی کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم را بعنوان میراث گذشتگان زیباسازی و بهسازی فرمایید.
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
تصاویر درج شده از خشک شدن زمین چمن مجموعه ورزشی غدیر بیرجند بسیار تاسف برانگیز بود. آیا در استان مسئولی نیست که از مدیران ورزش و جوانان استان به دلیل سهل انگاری در این موضوع بازخواست کند؟ چرا تقصیر را به گردن بذر چمن و همخوان نبودن آن با آب و هوای منطقه می اندازند؟ آیا اگر چمن آب می خورد باز هم همین شرایط را داشت؟
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام در شهرک صنعتی بیرجند پوشش آنتن دهی همراه مشکل دارد و صدا در مکالمات هرچند لحظه قطع میشود. این مشکل با پیگیری های فراوان به مخابرات اطلاع رسانی شده و از طرف مخابرات تشریف آورده و تست هایی انجام دادن و تایید نمودن که مشکل جدی وجود دارد ولی هنوز رفع نشده هربار جواب درستی نمیدهند. از شما میخوام پیگیر این مورد باشید واقعا برایمان سخت است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*