گفته می شود

گفته می شود معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفته عاملان انتشار تصاویر ادوار گذشته، تقطیع شده و اخبار کذب با هدف ایجاد ابهام در صندوق‌های رای انتخابات و تخریب چهره کاندیداها شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

گفته می شود حسن عباسی، فعال سیاسی اصولگرا مدعی شده  ولایتمداری یعنی وقتی رد صلاحیت شدی نگویی چرا رد صلاحیت شدم، ولایتمداری یعنی مثل چهار سردار سپاه و یک ژنرال ارتش بعد از رد صلاحیت؛ بدون ادا و اطوار و اینکه بگویی رای نمی دهم، بروی بعنوان پیاده نظام در ستاد نامزد اصلح فعالیت کنی!۴۵ درصد مردم فرانسه حرام زاده اند بخاطر همین فرانسه مهد لیبرالیسم است. اگر لیبرال ها در جایی پیروز شدند یعنی آن جامعه را حرام خواری و حرام زادگی فراگرفته است. همتی یکی از بانیان حرام خواری در جامعه است که قانون بانکداری ربوی را دنبال می کند.از روز شنبه پروژه من اخراج حسن روحانی از مجلس خبرگان است، روحانی دیدگاه کینزی در اقتصاد دارد، وای بر نمایندگان مجلس خبرگان که او را تاکنون اخراج نکرده اند، چنین فردی نمی تواند نائب امام زمان را انتخاب کند.طرح هدفمندی یارانه ها طرح لیبرالیستی بود، تا بوده در این کشور لیبرالیستم اجرا شده هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی هر چهار نفر لیبرال بوده اند، پس کی قال الصادق و قال الباقر میخواهد در این کشور اجرا شود؟ علم اقتصاد مرده است، بعد از فروپاشی اقتصاد آمریکا در بحران وال استریت دانشمندان بزرگ اقتصاد گفتند علم اقتصاد مرده است، علمی به نام اقتصاد نداریم.

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی مدعی شده شورای نگهبان این گزارش ها را به عنوان ملاک بررسی قرار می دهند هرچند خودشان می گویند این گونه نیست اما خلاف واقع می گویند. عملا این اتفاق رخ داده است. به نظر من خود شورای نگهبان نیازمند یک خانه تکانی مهم است. در واقع یکی از پایه های آسیب دیدن جمهوریت نظام، اعمال شورای نگهبان است که می گوید دلسوز است.او ادامه داد: اگر کسی واقعا دلسوز است باید بیاید شورای نگهبان را اصلاح کند که یکی از مهمترین بخش ها در این قضیه است و آسیب های جدی وارد کرده است.هاشمی درباره انتقادات به مصلحی و اینکه چند روز مانده به انتخابات هم این سخنان مطرح شده عنوان کرد: آنهایی که به آقای مصلحی ایراد گرفتند که در جایگاهی نبود که در آن زمان بخواهد مصلحت را بسنجد درست می گویند. در حال حاضر چهار مرکز است که درباره بررسی صلاحیت ها نظر می دهد؛ یکی از آن ها وزارت اطلاعات است ولی وزارت اطلاعات باید در چارچوب سوابق و یا اگر کسی کار خلاف امنیت ملی انجام داده و یا پرونده های واقعی امنیتی(نه گزارش های دروغین) دارد آنها را گزارش دهد نه اینکه تحلیل سیاسی انجام دهد این کار وزارت اطلاعات در چارچوب آن استعلام ها نمی‌گنجد.

 

 

 

گفته می شود ساعتی پس از اینکه سعید جلیلی با حضور در مسجد فاطمیه هر رای را یک «موشک نقطه‌زن» خواند، صفحه اینستاگرامی او در پیامی از مردم خواست تا به او در مسیر جبران هزینه‌های ستادش کمک کنند. «پس از انصراف جلیلی از نامزدی در انتخابات، ستاد مرکزی تبلیغات ایشان به جمع‌بندی مالی جهت تسویه حساب و پرداخت بدهی اقدام نمود» و بعد از بررسی بیشتر مشخص شده که حدود «۱۵۰ میلیون تومان» بدهی از اشخاص حقیقی ایجاد شده و یاران جلیلی در همین راستا از مردم خواسته‌اند تا با «پرداخت اندک اندک این هزینه» یاری‌گر آنها باشند.

 

 

گفته می شود حساب‌های حقوقی و فعالان سعودی از بازداشت رئیس سازمان امنیت کشور و اداره کل تحقیقات عربستان به دستور ولیعهد این کشور خبر دادند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*