آخرین خبر :

پیامک

باسلام می خواستم ازطریق روزنامه شمااز مدیران مرکز بهداشت بپرسم آیا قصد تجهیز و راه اندازی خانه بهداشت شهرک امام علی(ع)که مدت زیادی از ساخت آن میگذرد را دارند یا ندارند؟

سلام حالا که قرار است دیوارهای پادگان در خیابان ارتش برداشته شود، مسئولان و شهرداری مشخص کنند به طور دقیق چه بهره برداری از اراضی انجام خواهد شد، سهم ایجاد فضا چقدر است و تکلیف رسیدگی به درختان باقی مانده چیست؟

۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام و عرض ادب
روستای شوراب از توابع بخش مرکزی دهستان شاخنات چند سال پیش سنگ فرش تمام روستا به جز دو کوچه  انجام شده است که کمال تشکر وقدردانی را ازمدیریت محترم بنیاد مسکن داریم لذا خواهشمند است دستورات لازم رانسبت به اتمام پروژه نیمه تمام را صادر فرمایید با توجه به اینکه این کوچه های با عرض کم که در زمستان بخاطر یخبندان مسدود می‌گرددونیز درزمان بحران(زلزله، آتش سوزی….) هیچ ماشین امدادرسانی قادر به انجام وظیفه نخواهد بود.
با سلام و تشکر از مسئولان در خصوص صدور مجوز بخش جدید شاخنات در بیرجند باید به استحضار مسئولین برسانیم مرکز بخش جدید برای مرم منطقه مشکل ایجاد خواهد کرد اگر امکان دارد در این زمینه تجدید نظر کنند.
۳  +۹۸۹۱۵۵۶۲۰۸۳۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام   از مسولین محترم قضایی استان خواهشمندم که نسبت به چگونگی صدورمجوز حفرچاه عمیق در این ایام خشکسالی که تمامی دشتهای استان با بحران مواجه می باشند ورود نمایند بعنوان مثال حفر چاه عمیق در کیلومتر ۴۰ جاده زاهدان . و یا اینکه مسولین مربوطه پاسخ لازم را اعلام نمایند.
سلام در این وضعیت که گرانی بیداد می کند این هم از طرح اقدام ملی در شهرستان فردوس برای قشر کم درامد…یک جوان چقدر درامد داره که بتواند هر دو ماه چهل ملیون تومان پرداخت کنه…
با سلام در حالی که به دلیل کرونا و خانه نشین شدن دانش آموزان طی ۲سال گذشته اکثر دانش آموزان در حال افزایش وزن و چاق شدن هستند اما دانش آموزان خراسان جنوبی به دلیل مشکلات اقتصادی و سوء تغذیه در حال لاغر شدن هستند و این امر نیاز توجه بشتر مسئولان به مناطق محروم و افراد نیازمند را دوچندان کرده است
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قرار بود طرح تفکیک زباله از مبدا در بیرجند اجرا شود اما چندان خبری نیست و فقط زباله گردها با نصب یک تابلو از شهرداری مجوز گرفته اند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام  با توجه به اعلام پلیس در خصوص برخورد با توقف و تردد خودروهای سنگین در سطح شهر این اقدام در شهر بیرجند عملیاتی نشده است و هنوز در بسیاری از خیابانهای شهر شاهد تردد و توقف این خودروها هستیم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*