گفته می شود

 

 

گفته می شود یک مقام وزارت خارجه آمریکا ضمن اذعان به «پیشرفت‌های معنادار» حاصل‌شده در آخرین دور مذاکرات وین گفته که هنوز «اختلافات مهمی» باقی مانده‌اند.

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت تسلا در توئیتر به حمایت از دوج‌کوین پرداخت این در حالی است که روز گذشته و با سقوط آزاد بازار کرپیتو، بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از بازار آب رفته بود. ماسک با اپلود عکسی از لپتاپ گیمینگ خود که روی آن برچسب اسکناس دلار دوج نصب بود، به صورت ضمنی اشاره کرد که دوج تا یک دلار بالا خواهد رفت.

 

گفته می شود رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که فرزندآوری نیاز به فرهنگ سازی دارد گفته فرهنگ اشتباه گذشته که فرزند کمتر را مساوی با زندگی بهتر تعریف می‌کرد هنوز در جامعه رواج دارد و شاهد هستیم که بسیاری از افراد مشکل مالی و مسکن ندارند ولی برای ازدواج هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و به همین دلیل برای تغییر نگرش به کار فرهنگی نیاز است. او با اشاره به این که ارزش والای مادر شدن در جامعه کمرنگ شده است اضافه کرد: باید به خانواده ها تاکید شود که کاری مهمتر از مادر شدن برای زنان وجود ندارد.

 

 

گفته می شود حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی عضو جبهه ایستادگی گفته اگر این چهار نفری که از جریان اصولگرایی تایید می‌شوند با هم ائتلاف نکنند، رئیسی رای نمی‌آورد

 

 

گفته می شود رستم قاسمی، یکی‌از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و فرماندهان پیشین سپاه، گفته یکی از دوستان برای من از روسیه واکسن کرونا آورده بود، استفاده نکردم و در یخچال مانده بود، آخر هم انداختیم بیرون!

 

 

گفته می شود محسن رفیقدوست با اشاره به مشی مدیریتی شهید رجایی و الزام ایشان به اجرای فرامین حضرت امام در سریع‌ترین زمان ممکن، گفته چند سال پیش کسی ادعا کرد من رجایی دوم هستم؛ بی خود این حرف را زد، او هیچ شباهتی به رجایی نداشت.

 

 

گفته می شود در دوره های قبل رضا پورحسین، مرتضی حیدری و علی طلوعی از جمله افرادی بودند که اجرای مناظره ها را برعهده داشتند. برای انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز گمانه زنی های بسیاری شده است و به عنوان مثال رضا پورحسین، مرتضی حیدری، رضا رشیدپور، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر از جمله افرادی بوده اند که نام آنها برای اجرا برده شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*