پیامک

سلام از شهرداری بیرجند خواهشمندیم با توجه به آزادسازی اراضی پادگان، انشالله هر چه سریعتر نسبت به تکمیل میدان اجتماعات و باغ مفاخر اقدام فرمایند
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۱:۲۹:۰۸ خوانده نشده خیر
۲  +۹۸۹۱۵۵۶۲۱۸۹۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام برخی از مسئولین بیرجند با بی تفاوتی نسبت به خواسته های مردم، قصد عصبانی کردن اونا رو دارند به عنوان مثال ، ما ساکنین توحید ۳۱ بیرجند چند ساله از مسئولین صمت و مجمع امور صنفی خواهش میکنیم برای واحدهای درب و پنجره سازی واقع در محل ، ساعت کاری مشخص کنند اما هیچ توجهی نشده و صاحبان حرف آلاینده از ساعات ابتدایی صبح تا پاسی از شب حتی لیالی قدر و تعطیلات نوروز و در ایام محدودیت های کرونایی و…. مشغول به کار بوده و هستند یا حدود ۴ ماه قبل به علت ترکیدگی لوله آب ، آسفالت شکافته شده ولی علیرغم پیگیری های مکرر ، شهرداری  هیچ اقدامی نکرده است ای کاش آقای استاندار ، روابط عمومی یا بازرسی استانداری رو ملزم به پیگیری خواسته های شهروندان میکردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۸:۱۶:۵۸ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در حالی مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت طی چند مرحله از توزیع روغن نباتی در مرکز استان خبر داده اند که مشخص نیست این روغن ها در کجا توزیع شده و در اختیار چه کسانی قرار گرفته است. حالا هم یک حلب روغن در فروشگاه ها یافت نمی شود.
۴
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام واقعا گیرندگان بعضی تصمیم ها رو باید قاب طلا گرفت. خاموش کردن برق و روشنایی جاده سلامت فقط و فقط باعث ایجاد ناامنی بیشتر و فضای مناسب جهت سرقت و زورگیری رو فراهم کرد و بس  محض رضای خدا گاهی هم درست فکر کنید.
سال ها از بنا شدن شهرک فرهیختگان در بیرجند می گذرد اما هنوز از تلفن ثابت در آن خبری نیست. این در حالی است که مسئولان از اتصال ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ارتباطات ملی خبر می دهند. وقتی این شهرک در فاصله نه چندان دور از مرکز استان این زیرساخت اولیه را ندارد آیا باید باور کرد که در روستاها چنین ادعایی صحت داشته باشد؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*