گفته می شود /

گفته می شود سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس، روحانی رئیس جمهوری را به تحریک نیروهای مسلح متهم کرده .سید ناصر موسوی لارگانی در حساب توئیتر خود مدعی شده اگر روحانی به موقع تادیب شده بود، شاهد آن نبودیم به جای سامان دادن به اوضاع نابسامان اقتصادی مردم،‌ پیام ساختارشکن در روز ارتش صادر کند. پیامی که قابلیت پیگیری در محاکم قضایی را به سبب تلاش برای تحریک نیروهای مسلح دارد. روحانی باید به دادگاه احضار شود.

 

 

گفته می شود منابع آگاه گفته‌اند مقام‌های عربستان سعودی و ایران قصد برگزاری دور جدیدی از گفت‌وگوهای مستقیم را در ماه جاری میلادی دارند.رویترز به نقل از مقام‌هایی در غرب آسیا (خاورمیانه) و برخی منابع دیگر این خبر را گزارش داده و نوشته هدف از این مذاکرات کاستن از تنش‌ها میان تهران و ریاض است.ایران و عربستان سعودی که سال ۲۰۱۶ روابط دیپلماتیک خود را با یکدیگر قطع کرده‌اند هیچ یک برگزاری نخستین دیدار مستقیم در عراق را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود معاون دفتر رئیس جمهوری در توئیتی نوشته اختلال سیستماتیک و خطرناکی در فهم ‎امنیت ملی رخ داده است.علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در توئیتی نوشته «‏اگر این تحلیل درست باشد که نگرانی از ‎رفع تحریم و احیای ‎برجام به این دلیل است که گشایش‌ احتمالی، امید شهروندان را زنده می‌کند، مشارکت در ‎انتخابات را بالا می‌برد و نهایتا سناریوی پیروزی قطعی برخی را بر هم می‌زند؛ باید بپذیریم که اختلال سیستماتیک و خطرناکی در فهم ‎امنیت ملی رخ داده.»

 

 

گفته می شود سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته از “سرهنگ و حقوقدان” تا “جنگ و مذاکره”؛ دو قطبی‌های موهومی که برای فریب مردم ساخته می‌شود. مذاکره یا جنگ؟ مشخص است کسی جنگ را انتخاب نخواهد کرد.جریان انقلابی با ایجاد دوگانه‌های واقعی مورد نیاز مردم نظیر عدالت یا فساد، دوگانه‌های واهی جریان تردید را از میان ببرد.

 

 

گفته می شود ناصر ایمانی اعلام کرده شرایط کشور باعث شده که آقای رئیسی برای آمدن مردد باشند و از طرف دیگر این تصور هم غلط است که چون آقای رئیسی در قوه قضائیه موفق بوده اند حتما در ریاست جمهوری هم موفق خواهند بود. همچنان که برخی از کاندیداها احساس می کنند که چون مدیر موفقی در اجرای پروژه ها بوده اند حتما در ریاست جمهوری هم موفق خواهند بود و می خواهند کاندیدا شوند؛ این هم غلط است.این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: آقای رئیسی به خاطر سابقه طولانی و شناخت عمیقی که در قوه قضائیه داشته اند موفق بوده اند. اما اولا مشکلات اجرایی کشور بسیار زیاد است و ثانیا ایشان در زمینه کارهای اجرایی ریاست جمهوری تجربه ندارد و با چالش های جدی روبرو خواهد شد؛ البته اگر بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود و مردم هم رأی دهند.

 

 

 

گفته می شود احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، در حساب توییتری خود مدعی شده «مهمترین انتقاد به وعده‌های بی‌نتیجه روحانی در برجام، فقدان ضمانت اجرایی این ادعاهاست. پیشنهاد میشود در مذاکرات وین، تمام اموال، املاک، داراییها و منازل حسن روحانی، جواد ظریف، عراقچی و سایر مذاکره‌کنندگان درصورت لغو نشدن تحریمها بعنوان وثیقه، توقیف و به نفع ملت به فروش برسد.»

 

 

گفته می شود محمود صادقی، نماینده سابق مجلس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور در خصوص مشارکت بخش خصوصی در واردات واکسن، پیام توئیتری تندی را منتشر کرده است. این فعال اصلاح‌طلب نوشته«آقای روحانی! خجالت بکشید.واکسن کرونا در نئو لیبرال‌ترین اقتصادهای دنیا به سوداگری بخش خصوصی واگذار نشده است.»

 

 

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اقدام جمهوری خواهان کنگره آمریکا در رونمایی از یک بسته تحریمی جدید علیه ایران، دارای دو معنای روشن است.۱. دشمن، بنای دشمنی دارد و باید او را مهار کرد. ۲. تنها با یک دولت مقتدر، با تدبیر، انقلابی و متکی به داخل می‌توان کشور و مردم را از شر تحریم و انبوه مشکلات رهانید.

 

 

گفته می شود سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری ضمن اعلام خبر راه افتادن پویش دعوت از «حجت الاسلام رئیسی» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نوشته پویش دعوت از سیدابراهیم رئیسی توسط جمعی از فعالین دانشجویی و اساتید حامی وی در دانشگاه تهران راه اندازی شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*