پیامک/

خوانده شده خیر با سلام وضعیت تولید و بازار کار خراسان جنوبی خیلی خراب است اگر مسوولان فکری جدی نداشته باشند با بحران بزرگی مواجه خواهیم شد برای حفظ وضعیت موجود باید تسهیلان و حمایت های ویژه ای صورت بگیرد در حال حاضر حمایت های دولت در خراسان جنوبی و تهران یکی است حتی در خراسان جنوبی ادارات بیشتر سختگیری می کنند

 

 

۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام زیرگذر فرعی به اصلی شهرک قدس و روستای خشک به جاده اصلی بیرجند به قاین که مسیر بسیار پر ترددی است نیمه کاره رها شده است و کسی هم پاسخ گو نیست.
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۴:۱۵:۱۴ خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام، چرا درخراسان جنوبی مصوبات ستادملی کرونا درشرایط قرمز  رعایت نمیشود؟ در شرایط قرمز مدارس بایستی تعطیل کامل باشند.. چرا کادر اجرایی رو مجبوربه حضوردر آموزشگاه  میکنند؟چرا؟لطفا رسیدگی فرمائید.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام،ماپرسنل اتفاقات اب چندماه شده که حقوق نگرفتیم حقوق بهمن،اسفند،عیدی،سنوات واضافه کار!لطفا پیگیری کنید!متاسفانه هیچ مسؤلی نیست و نداریم که پیگری کند!ایادر این شهربیرجند مسولی هست که به فریادماکارگران برسد!ماهمه دعاگوی او خواهیم بود!باتشکر!
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
 باسلام خدمت خواهشاً حرف مردم شهرک چهکند رو بشنوید. نزدیک عید و هفته دولت میشه قول میدن راه چهکند به بلوار پیامبر اعظم(ص) متصل میشه، ولی همچنان بدون پیگیری رها میشه. الان ۳ سال بیشتر هست که می‌خوان این راه رو متصل کنن همه کاراش انجام شده یک عدد پل فقط مونده و روکش آسفالت
از شما خواهش میکنیم پیگیر این راه باشید.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
کاش رئیس قوه قضاییه در سفری به استان، سری هم به شهرستان بشرویه می زد و از نزدیک دلیل تعطیلی چندکارخانه و بیکار شدن چندین نیروی جوان را پیگیری می کرد.به ظاهر مسئولان استانی مربوط نمی توانند کاری انجام دهند.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*