گفته می شود

 

 

گفته می شود رسانه دیده بان ایران مدعی است سعید محمد کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ بر اساس آمار رسانه های جبهه پایداری سو استفاده مالی کرده است. این رسانه خبری در این رابطه نوشته است: بر اساس گزارشی که اخیراً در برخی کانال های نزدیک به جبهه پایداری منتشر شده است “سعید محمد در ۱۱۰شهر اقدام به تاسیس ستاد انتخاباتی کرده و از امکانات پیمانکاران قرارگاه خاتم به عنوان پشتیبان مالی و لجستیکی، سوءاستفاده کرده است.”در ادامه این رسانه خبری می نویسد مشخصاً درباره این تخلف انتخاباتی نمی تواند مطلبی را تایید و یا تکذیب کند.

 

 

گفته می شود سیدحسین نقوی حسینی درباره فعالیت های انتخاباتی احمدی نژاد و انتشار تصاویری از تجمع مردم جلوی درب منزل او گفته اگر آقای احمدی نژاد بیاید مورد استقبال مردم قرار می گیرد، یعنی ما بعد از جنگ تحمیلی رئیس جمهوری نداشتیم که بعد از پایان مسئولیت وقتی در جمع مردم حضور پیدا می کند مردم التماس کنند حتما دوباره کاندیدا شود و به ریاست جمهوری برگردد.این فعال اصولگرا افزود: اگر احمدی نژاد بیاید با رأی بسیار بالا و فاصله بسیار زیاد از سایر کاندیداها پیروز انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفته تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است و من پیشنهاد می کنم که آقای حسن خمینی کاندیدا نشود.

 

 

گفته می شود یک کارشناس حوزه فناری گفته هزینه اشتراک ماهانه برای دریافت سرویس اینترنت ماهواره‌ای بسیار بیشتر از هزینه دیگر راه‌های دریافت اینترنت است. طوری که یک‌بار باید ۴۹۹ دلار برای سخت‌افزار‌های زمینی لازم هزینه کرد و سپس ماهانه ۹۹ دلار برای خود سرویس اینترنت پرداخت به همین دلیل استفاده از اینترنت ماهواره‌ای نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا یک روش رایج نیست.

 

گفته می شود فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای گفته است ائتلاف عمل را بد نمی داند و معتقد است که ائتلاف زمانی می‌تواند موفق باشد که در تعیین سهم به توافق برسند و این ضمانت وجود داشته باشد که قدرت تقسیم شود.او درباره امکان ائتلاف لاریجانی با اصلاح طلبان گفت: احتمال ائتلاف با آقای لاریجانی را در بین اصلاح‌طلبان نمی‌بینم. تا جایی که می‌دانم فقط آقای کرباسچی از این ایده حمایت می‌کنند. اینکه در شرایط فعلی یک اصولگرای عاقل و مدیر از یک اصلاح‌طلب مؤثرتر است، جای بحث دارد.

 

 

گفته می شود سبحانی نیا درباره شانس اسحاق جهانگیری برای انتخاب شدن به عنوان نامزد اصلاح طلبان تأکید کرده اگر ظریف، سیدحسن خمینی یا گزینه کم حاشیه تر دیگری به صحنه بیاید، قطعا جهانگیری این دوره شانس زیادی ندارد و اصلاح طلبان به سراغ حمایت از گزینه با شانس بیشتر می روند.

 

 

 

 

گفته می شود منابع خبری از شکل گیری درگیری لفظی نمایندگان روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر سوریه و روند سیاسی این کشور خبر دادند.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه آلمان در برلین گفته احتمال می‌رود اتحادیه اروپا به زودی تحریم‌هایی علیه چین  را اعمال کند.

همزمان، چهار دیپلمات به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند اتحادیه اروپا قصد دارد علیه چهار مقام و یک نهاد چینی به دلیل آنچه «نقض حقوق بشر» علیه جمعیت اویغورها خوانده شده، تحریم‌های مسافرتی اعمال کرده و دارایی‌های آنها را مصادره کند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*