گفته می شود

 

 

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه کیهان  با اشاره به اینکه حصر لطف بزرگی بود که نظام به سران فتنه کرد، یادآور شده ۹ دی نظام را واکسینه کرد و برکات زیادی داشت؛ اما مهم این است که ماجرای فتنه و ۹ دی را بایگانی نکنیم چون عواملش هنوز در میدان هستند. «حسین شریعتمداری» در برنامه «بدون توقف» در پاسخ به این که «چرا حصر صورت گرفت» گفت: مساله حصر یک ارفاق و یک لطف بزرگی بوده که نظام به سران فتنه کرده و نظام صرفا از این جهت که می‌خواست به دلیل سوابقی که داشتند به آنها لطفی بکند آنها را در حصر نگه داشت و اگر غیر از این بود جرم آنها جرم بسیار بزرگ و فساد فی الارض بود. جرم آنها بر اساس اسناد موجود وطن فروشی و حمله به جمهوریت نظام است و خون تمام کسانی که در شورشها ریخت، بر گردن آن‌هاست و حکم اصلی شان اعدام است.

 

 

 

 

گفته می شود با توجه به بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا، ساختمان باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه سند آن به نام این فدراسیون است، توقیف شده است.

 

 

گفته می شود رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در شرایطی نیستند که بخواهند جبهه جنگی را باز کنند، اظهار کرد: مردم مطمئن باشند فرزندان سرباز و بسیجی‌شان غافلگیر نخواهند شد و اگر دشمن بخواهد حرکتی کند، او را از کرده‌اش پشیمان می‌کنیم.

 

 

 

گفته می شود  مأمور سابق «اف بی آی» که هدایت تحقیقات درباره کشتار «بلک‌واتر» را برعهده داشت، طی یادداشتی که در روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» منتشر شده است، اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در عفو چهار نظامی شرکت بلک‌واتر که به دلیل کشتار شهروندان غیرنظامی عراقی محکوم شده بودند را «هولناک» توصیف کرد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*