افتتاح ۷۲۹ پروژه در روستاهای خراسان جنوبی طی هفته دولت

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌ جنوبی گفت: ۷۲۹ پروژه در روستاهای خراسان جنوبی طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش   ایسنا  منطقه خراسان جنوبی، عالیه خواجوی، امروز(۵ شهریور)، در مراسم تحویل هفت ماشین حمل زباله و تجهیزات آتشنشانی به دهیاری‌ها، اظهار کرد: در هفته دولت امسال، ۷۲۹ پروژه در روستاهای خراسان جنوبی افتتاح می‌شود که از این تعداد ۴۲۴ پروژه، پروژه‌های روستایی دستگاه‌های اجرایی و ۳۰۵ پروژه، پروژه‌های دهیاری‌های تابعه خراسان‌جنوبی است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه ها حدود ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: عمده این پروژه‌ها گازرسانی، اتصال به شبکه آب، راه روستایی و آسفالت بوده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌ جنوبی با اشاره به تحویل ۳۶۶ قلم تجهیزات آتش نشانی به پایگاه‌های روستایی استان، تصریح کرد: این تجهیزات بین ۱۱ پایگاه آتش نشانی روستایی توزیع شده است.
خواجوی ادامه داد: کپسول اکسیژن و CO2 ، لباس، چکمه، کلاه و دستکش عملیاتی از جمله این اقلام است که برای کل این تجهیزات ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل ماده ۴۱ قانون مالیات بر ارزش افزوده هزینه شده است.
وی یادآور شد: این تجهیزات بین پایگاه‌های روستایی دوست آباد سرایان، دهنو طبس، کرغند قاینات، نهبندان، غنی آباد بشرویه، مرک و خنگ بیرجند، معصوم آباد و خور خوسف، درمیان و گسک شهرستان درمیان توزیع شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*