گفته می شود

 

 گفته می شود موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات گفته من معتقدم اصولگرایان نمی ‌توانند به توافق برسند؛ حتی در مورد حمایت از آقای روحانی هم نمی ‌توانند به تفاهم برسند. اصلاح‌طلبان از نظر گرایشی به آقای روحانی نزدیکتر هستند و آقای روحانی هم به آنها نزدیکتر است و در یک کریدور با هم قرار گرفته‌اند و روی یک ریل حرکت می کنند.

گفته می شود غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس نسبت به علنی شدن اختلافات سران قوا واکنش نشان داد. تاجگردون از احتمال کاندیداتوری آمران پرونده بابک زنجانی در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت. او در عین حال کشیده شدن اختلافات سران قوا به سطح جامعه را مضر دانست و گفت این مهم باعث بی اعتمادی مردم می شود. رییس کمیسیون برنامه و بودجه از احتمال کاندیداتوری آمران پرونده بابک زنجانی در انتخابات ریاست جمهوری هم می گوید و خاطرنشان می کند که از روز اول هم گفته ایم اعدام بابک زنجانی که البته حق او است اما تسریع آن صحیح نیست. آمرین برای خودشان “راست راست می گردند” امر می دهند؛حکومت می کنند و کاندیدا می شوند. آنها در حدی فعالیت می کند که احتمال دارد کاندیدای ریاست جمهوری شوند به نحوی که در حال حاضر که بنده، یکی دو نفر از آنها را می بینم می گویند کاندیدای ریاست جمهوری هستم در حالی که آمر این موضوع بودند.

گفته می شود حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته باید سرنوشت ۳۳ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها که مازاد بر اعتبار مربوط به پرداخت یارانه نقدی بوده و به خزانه‌داری واریز نشده و اطلاعات آن ثبت نشده مشخص شود. باید هزینه ساخت جکوزی در ریاست جمهوری و خرید دستگاه شنود مخابراتی به مردم گفته شود. مردم! بدانید دولت موافق شفاف‌سازی حقوق‌ها و مسائل مالی نیست و به رغم حرف‌ها با شفاف‌سازی‌ها مخالفت می‌کند.

گفته می شود جبار کوچکی‌نژاد، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تأکید کرده هرگونه اظهارنظری مبنی بر محرز شدن پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد رد شده و تا این لحظه هیچ مدرکی دال بر صحت این ادعا به کمیته تحقیق و تفحص نرسیده است.کوچکی‌نژاد گفت: اظهارات آقای خجسته، عضو این کمیته نظر شخصی خودش بوده اما کمیته تحقیق و تفحص تا الان، مدارکی دال بر صحت ادعاهای مطرح شده در خصوص پولشویی تهیه کننده سریال شهرزاد ندیده است.

 گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره حضور ایران در مراسم حج مطرح کرد.علی مطهری درباره حضور ایران در مراسم حج سال آینده اظهار داشت: اگر در این خصوص دعوتی از سوی عربستان صورت گرفت، باید آن را بپذیریم، چرا که این دعوت نشانه نرمش در سیاست عربستان است که به نظرم باید استقبال کنیم.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی در این باره که با توجه به فاجعه های گذشته در مراسم حج آیا نباید ایران پیش شرطی برای حضور در مناسک حج داشته باشد، گفت: قطعا شرایطی داریم و تا شرایط ما مورد قبول آنها واقع نشده، نباید توافقی صورت گیرد. عربستان حتما باید فجایعی را که در گذشته انجام داده است جبران کند. مطهری تأکید کرد: باید دیه قربانیان فاجعه منا را پرداخت کنند و حتی می توانیم دیه حدود ۴۰۰ شهید ایرانی در مراسم حج سال ۱۳۶۶ را هم پیگیری کنیم.نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون فرصت خوبی است که حق خود را از عربستان سعودی بگیریم.

گفته می شود چهل و شش نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار برخورد با حسین فریدون ومعرفی وی به قوه قضائیه جهت رسیدگی به اتهاماتش در زمینه مفاسد اقتصادی شدند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*