۳ هزار مسافر فاقد ویزا از مرز مهران بازگردانده شدند

شناسهٔ خبر: ۳۸۲۴۵۲۰ –
ایلام-سه هزار نفر که تلاش داشتند بدون مدرک قانونی از مرز مهران خارج شوند، بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  در پایانه مرزی مهران اعلام کرد: این افراد بـا هماهنگی دستگاه قضا و امکاناتی که مسئولان استان ایلام  در اختیار ما قرار دادند به شهرهای عقبه بازگردانده شدند.

سردار فتحی زاده افزود: عده ای از افراد هم که دیشب با سوء استفاده از شلوغی جمعیت توانسته بودند از دروازه مرزی عبور کنند توسط مرزبانان عراقی بازداشت و با رایزنی و هماهنگی به داخل کشور بازگردانده شدند و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در ساعات اولیه بامداد امروز بخاطر تجمع عده ای از افراد قانون شکن مشکلاتی برای تردد زائران بوجود آمد و باعث توقف تردد زائران شد که با دخالت نیروهای مرزبانی ، این افراد کنار زده شدند و گیت ها برای ورود زائران باز شد.

سردا فتحی زاده  تاکید کرد به هیچ وجه امکان تردد بدون مدارک قانونی معتبر وجود ندارد و کسانیکه به مرزها مراجعه می کنند حتما گذرنامه و روادید در دست داشته باشند.

مقررات سختگیرانه کشور عراق و پیش بینی حبس های طولانی مدت برای کسانی که بدون گذرنامه و روادید اقدام به خروج از کشورکنند از جمله عواقبی است که ممکن است گریبانگیر افراد شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: هم اکنون تردد در مرز مهران جریان دارد اما ترافیک انسانی در پایانه مرزی سنگین است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*