۹ علامت ازدیاد سموم در بدن

شاید به نظرتان عجیب بیاید، اما زمانی که بدن ما از توکسین یا سموم زیاد در عذاب باشد سعی می کند خود را پاکسازی کند و پیام های متعددی می فرستند تا شما نیز به آن کمک کنید. خوشبختانه تغذیه سالم و در پیش گرفتن سبک زندگی سالم به کاهش میزان توکسین های بدن کمک می کند. در این مطلب قصد داریم علائمی را که بدن به دلیل زیاد شدن توکسین ها بروز می دهد بررسی کنیم.

سموم بدن

چه اتفاقی می افتد؟

پیرامون ما پر از ذرات مختلف است که از طریق هوا، آب، مواد غذایی و منابع دیگر وارد بدن مان می شوند. با وجود اینکه بدن ما مجهز به ارگان هایی است که وظیفه دفع میزان زیادی از این سموم را بر عهده دارند، اما گاه پیش می آید که حتی این ارگان ها نیز اشباع می شوند و نمی توانند به خوبی از عهده این مسئولیت بربیایند. در نتیجه بدن از این سموم دفع نشده انباشته می شود و واکنش های جسمی و روحی بروز می دهد. با وجود اینکه گاهی نمی توان به این سادگی به ازدیاد سموم در بدن واقف شد، اما می توان با دقت کردن به برخی علائم، زبان بدن را بهتر فهمید.

۱-انباشتگی سموم : خستگی دائمی

 

۲-انباشتگی سموم : اضافه وزن مداوم

 

۳-انباشتگی سموم : یبوست

 

۴-انباشتگی سموم : مشکلات پوستی

 

عرق صورت

۵-انباشتگی سموم : حرارت زیاد بدن

 

۶-انباشتگی سموم :سردردهای مداوم

ا

۷-انباشتگی سموم: تجمع چربی های شکمی

 

۸-انباشتگی سموم:بوی بد دهان

 

۹-انباشتگی سموم: سنگ کیسه صفرا

 

چه باید کرد؟

اگر تصور می کنید این علائم در شما وجود دارد، در گام اول به فکر تغذیه سالم باشید. قبل از هر کاری مواد غذایی صنعتی را از برنامه غذایی تان حذف کنید و مصرف آب، میوه ها و سبزیجات تازه را افزایش دهید. برای رسیدن به نتیجه بهتر، یک رژیم سم زدایی مناسب را دنبال کنید، یا اینکه به سراغ نوشیدنی های سم زدا بروید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*