بر اساس اعلام ای اف سی: لیگ ایران چهارم آسیا شد/ سرخابی ها به پلی آف می روند


لیگ برتر فوتبال ایران با ۷۹٫۶۲ امتیاز به عنوان چهارمین لیگ در فوتبال آسیا ۲ سهمیه مستقیم و ۲ سهمیه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.
لیگ ایران چهارم آسیا شد/ سرخابی ها به پلی آف می روندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در تازه ترین رده بندی لیگ های کشورهای آسیایی، کره جنوبی با کسب ۹۲٫۹۴ امتیاز در صدر رده بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی ماند.
پس از کره جنوبی، لیگ امارات با ۸۶٫۳۷ امتیاز دوم است، عربستان با ۸۴٫۶۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و ایران و قطر به ترتیب با ۷۹٫۶۲ امتیاز و ۷۷٫۴۸ امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند و لیگ ژاپن نیز با ۷۳٫۸۵ امتیاز ششم است.
بر اساس این امتیاز دهی لیگ ایران ۲+۲ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و بدین ترتیب تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ حضور می یابند و تیم های پرسپولیس و استقلال برای حضور در این مرحله باید در بازی پلی آف شرکت کنند و در صورت برنده شدن به مرحله گروهی راه پیدا می کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*