پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
آقای جهانگیری از آسیب فساد بر نظام گفتند،که البته درست است.ولی ما فسادراکه میشنویم فکرمی کنیم فسادیعنی فقط اختلاس و فیش نجومی.سواستفاده از جایگاه برای پارتی بازی در هرنوع آن، خصوصادرزمینه اشتغال در ادارات دولتی و کارخانه های بزرگ و عمده،طرفداری از خودی در حالیکه ناپاک است و له کردن کسی که مثل مافکرنمی کند ولی سالم است نیز فساد است.
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۱۳:۰۱:۴۴ خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مشکل ترافیک در خیابان طالقانی از سمت ابوذرباایجادیک زیرگذارازخیابان مدرس به شهدا قابل حل است.ولی معضل اساسی ترافیک درشهربیرجندباخیابانهای ۵۰سال قبل،حذف اتوبوسهاوخریدمینی بوس های جدیدوکم مصرف است که آلودگی شان هم کمتراست.اتوبوسهای شهرتوسط بیست درصدمردم استفاده میشودولی برای همه مردم ترافیک وآلودگی دارندوبا۳۰درصدظرفیت مسافر،کارمی کنند.
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۱۱:۵۶:۵۶ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام.ببخشید روشنایی بلوار شهرک چهکند به کجا رسید خدا وکیلی یعنی انقدر پر هزینه است حتما”باید مردم داخل استانداری بریزند وداد فریاد کنند. لطفا”رسیدگی کنید.
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۱۰:۴۹:۵۰ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
یک پیشنهادجهت افزایش درامدشهرداری جمع اوری سگهای ولگردوصادرکردن انهابه کشورهایی که ازگوشتش استفاده میکنند
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۰۹:۳۲:۵۶ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
من اگر به جای مدیران کل ادارات می بودم و استاندار در مورد فلان مشکل در اداره ام به من تذکر می داد به استاندار می گفتم : چشم ، بررسی می کنم ولی شما بروید راهی را که بسته اید باز کنید.
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۰۸:۱۲:۲۶ خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
آقای فرماندار فرموده بودند : ” شهروندان باید از حقوقشان اطلاع یابند.” مسئله این است که اگر اطلاع هم پیدا کنند چه کاری از دستشان بر می آید؟ نمونه بارزش ساختن استانداری در حریم میراث فرهنگی و بستن راه مردم است. وقتی استانداری که باید با تخلف ادارات دیگر برخورد کند خودش جلوی چشم مردم قانون را نقض می کند و حقوق مردم را زیر پا می گذارد از دیگر ادارات چه انتظاری می رود؟
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ۰۸:۰۹:۵۴ خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۱۳۹۵/۰۸/۰۴ ۲۰:۰۳:۱۱ خوانده نشده خیر
۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مسئولین محترم شهر بیرجند مگر ساکنین خیابان ۹دی ایرانی نیستند که از امکانات شهری استفاده کنندفقط باید بالاشهر باشند که شهرداری توجه کند قریب به یکسال شده از شهرداری پیگیری کردیم آهن آلات رها شده درکنار منازل جمع آوری شود تا خدای نکرده برای بچه ها اتفا قی نیفتد اماکو گوش شنوا به قول شاعر گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله تو البته آنچه به جایی نرسد فریاد است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*