حرف مردم

سلام همانطور که رئیس جمهور گفته اند که با وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی دعوا می کنیم که کالابرگ را افزایش دهند بی زحمت با وزیر صمت هم دعوا کنند که هر هفته خودروسازها قیمت خودرو را بالا نبرند.
سلام کالا برگ و یارانه از در آمد ملی توزیع می شود و در آمد ملی هم باید به طور مساوی در دسترس همه اقشار ایرانی قرار بگیرد هر کس زحمت می کشه و کار می کنه دلیل نیست بیشتر ببره دولت متاسفانه بعضی را پر توقع کرده و مانع از تلاش و کار آنها شده کمیته امداد و بهزیستی برای بعضی از اقشار سالم یارانه و کالا برگ و ده ها کمک غیر منطقی و افزایش غیر منطقی حقوق به روش پلکانی و …..باعث شده عده ای کار نکنند و جقوق و امتیاز مفت بگیرند مردم را تشویق به کار و زحمت کنید هر کس بیشتر کار کند بیشتر سهم ببرد
۲
سلام

باید آخرین بند اجرائی توافق نامه باز شدن تنگه هرمز باشد یعنی بعد از گرفتن تمام و کمال خسارتها ، رفع تحریم ها، آزاد سازی پولهای بلوک شده ایران
۳
سلام امسال ۶۰ درصد افزایش به پایه حقوق اضافه شده وسایر مزایا هیچ تغیری نکرده است یعنی در اصل ۲۵ درصد به حقوقها اضافه شده نه ۶۰درصد و امسال کمترین افزایش در ۱۰ سال گذشته بوده است
۴
سلام. با توجه به تورم و گرانی عملا مبلغ یارانه به صفر و مبلغ ناچیز تبدیل شده است

۵
سلام  واقعا برای شما متاسفیم که اجازه حرف زدن به نماینده مردم رو نمی‌دید. آقای نبویان خواست جلوی خیلی چیزهای ایراد دار رو بگیره ولی شما به جای بی‌طرفی و انعکاس خبر جلوی این حقیقت رو گرفتید
۶
باسلام مدیر بیچاره چه تقصیری داره؟ یه مناظره بین نبویان و قالیباف بذارید تا معلوم بشه کی درست میگه
سلام خون به جگر ملت کردید هر روز سفره مردم کوچکتر می شود ما با دهک ۸ از گرانی میوه به جایش گوجه می خوریم گوشت ومرغ و لبنیات که هر لحظه گران می شود
۷
سلام
صدا وسیما به هیچ وجه نباید این افرادی را که تعادل روانی ندارن وبرای دیده شدن هرکاری ی میکنند را به برنامه زنده دعوت کند ضرر این افراد برای مملکت مانند بمبهای رژیم کودک کش است هر کس که در این زمان باعث دودستگی وایجاد اختلاف در کشور شود در زمسن دشمن بازی میکند این بابا جو گیر شده فکر کرده میتواند تمام اسرار مملکت را هر طور که خواست ودر راستای متافع خودش ودوستانش بر ملا کند دادستان باید برخورد کند