|
سلام همانطور که رئیس جمهور گفته اند که با وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی دعوا می کنیم که کالابرگ را افزایش دهند بی زحمت با وزیر صمت هم دعوا کنند که هر هفته خودروسازها قیمت خودرو را بالا نبرند.
سلام کالا برگ و یارانه از در آمد ملی توزیع می شود و در آمد ملی هم باید به طور مساوی در دسترس همه اقشار ایرانی قرار بگیرد هر کس زحمت می کشه و کار می کنه دلیل نیست بیشتر ببره دولت متاسفانه بعضی را پر توقع کرده و مانع از تلاش و کار آنها شده کمیته امداد و بهزیستی برای بعضی از اقشار سالم یارانه و کالا برگ و ده ها کمک غیر منطقی و افزایش غیر منطقی حقوق به روش پلکانی و …..باعث شده عده ای کار نکنند و جقوق و امتیاز مفت بگیرند مردم را تشویق به کار و زحمت کنید هر کس بیشتر کار کند بیشتر سهم ببرد
|