با سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری محترم عرض می کنم. لطفا المان تقاطع پانزده خرداد و توحید (فرچه های رنگ) . رو بردارید. هیچ مناسبتی ندارد.
۲
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وقت بخیر .پرسنل بیهوشی شرکتی بیمارستان ولی عصر هستم .ما هنوز حقوق اسفند و چهار کارانه که همکاران رسمی گرفتند نگرفتیم .و همچنین عیدی وسنوات ماه اسفند را دریافت نکرده ایم.
۳
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام جمعی از نیروهای تحول سلامت (شرکتی) هستیم دلیل اینکه حقوق اسفندماه ۱۴۰۴را دریافت نکردیم و سال ۱۴۰۳هم همین مشکل رو داشتیم چیه ؟اگر مشکل از اختلال در سیستم بانکی هست چطور نیروهای مسلح مشکل رو حل کردند ولی دانشگاه هنوز نتونسته مشکل رو حل کنه و همچنین کلیه پرداختیهایی که شامل کارانه و….بوده رو میگن نمیتونیم در حال حاضر پرداخت کنیم گناه ما این وسط چیه ؟و به چه دلیل تمام حسابهای دانشگاه در رفاه باشه و حسابی که مربوط به حق و حقوق نیروهای شرکتی هست در سپه باشه ؟
۴
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وقت بخیر ما نیروهای شرکتی بیمارستان ولی عصر بیرجند هنوز حقوق اسفند ۱۴۰۴ رو دریافت نکردهایم و پارسال هم ۷ فروردین حقوق ۱۴۰۳ پرداخت کردن الان هم همش میگن سامانه بانک خراب است لطفا پیگیری شود.
۵
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. پرسنل شرکتی بیمارستان ولیعصر بیرجند که هنوز حقوق اسفندماه را دریافت نکرده ایم
۶
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام پیشنهاد من برای اپراتورهای همراه این است که سرودهای حماسی جدید را در آوای انتظار به صورت رایگان قرار دهند و به مسئولیت اجتماعی خود در این دفاع مقدس عمل کنند .
۷
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خطبه ۱۰۸
۸
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
اینکه هر سال افزایش حقوق کارمندان کمتر از کارگران تعیین می شود منطقی و منصفانه نیست.