گزارش ۳ کمیسیون‌ مجلس درباره حادثه طبس این هفته قرائت می‌شود

این هفته در صحن مجلس؛

گزارش ۳ کمیسیون‌ مجلس درباره حادثه طبس قرائت می‌شود

گزارش مشترک کمیسیون‌های صنایع و معادن، اجتماعی و اصل نودم(۹۰) قانون اساسی در مورد حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس این هفته در صحن مجلس قرأت می‌شود.

جلسات علنی مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای ۲۹ مهرماه و اول و دوم آبان‌ماه برگزار می شود و گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی اعاده شده از شورای نگهبان و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس درباره طرح اصلاح موادی از قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد لایحه یک فوریتی موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پاکستان قرار است این هفته در مجلس بررسی شود.

این هفته قرار است گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تجارت، گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره لایحه پیوست اصلاحی موافقتنامه تجارت آزاد بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در صحن مجلس بررسی شود.

همچنین گزارش مشترک کمیسیون‌های صنایع و معادن، اجتماعی و اصل نودم(۹۰) قانون اساسی در مورد حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس و انتخاب نمایندگان عضو و ناظر در مجامع و شوراها در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.