گفته می شود

 

گفته می شود شرکت مدیریت بین المللی همراه (هیمکو) از اواخر دولت دوازدهم با ادعای سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی جهت ساخت ۳ اسکله مدرن برای تخلیه و بارگیری مواد معدنی توانسته است ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی سازمان بنادر و دریانوردی را درا ختیار بگیرد، پروژه‌ای که حواشی زیادی در پی داشت و بعد از ۶ سال هنوز به ثمر نرسیده است.

 

 

گفته می شود کارشناس امور رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات «وعده صادق۲» ایران علیه رژیم صهیونیستی آن را عملیاتی قوی توصیف کرد که چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

 

 

گفته می شود مسئولی که گوشی آیفون دارد قطعاً نمی‌تواند نرم‌افزار امنیتی بومی را در آن نصب کند و این یعنی که ما کاملاً و بدون هیچ مهار و بدون هیچ حفاظتی این تجهیزات را در اختیار کمپانی سازنده گذاشتیم، به این معنی که هرلحظه امکان دارد اتفاق مشابه آنچه در برای پیجرها در لبنان رخ داد بر روی این‌ها هم رخ دهد.

 

 

گفته می شود یک منبع نزدیک به گروه‌های مقاومت عراقی شنبه تصمیم به مشارکت در جنگ علیه اسرائیل را «راهبردی» توصیف و تاکید کرد که این گروه‌ها منتظر چراغ سبزی در این خصوص هستند.

 

 

 

گفته می شود گلرنگ با ۶۷ برند و تبلیغات گسترده، تلاش می کند تا با قبضه بازار‌ صنایع مختلفی نظیر شوینده و غذایی، مشتری را با توفیق اجباری خرید از خودش همراه کند و به مرور بازار به سمت انحصار یک گروه خاص هدایت شود.

 

 

گفته می شود دورنمای مسیری که فوتبال ایران در آن قرار دارد، مأیوس کننده است؛ حاشیه‌ها، جنجال‌ها و کمبودها با اشتهایی سیری‌ناپذیر در حال بلعیدن زیبایی‌های ورزشی است که باید از آن لذت ببریم.

 

 

 

 

گفته می شود آخرین وضعیت تولید گاز از پارس جنوبی نشان می‌دهند، هرچند حال و روز این ابر میدان با تخفیف، مساعد است، اما شرایط تجهیزی برخی از سکو‌ها متاثر از سومدیریت سه سال گذشته، چالش زا شده است.

 

 

 

گفته می شود اگرچه موشک هایپرسونیک خیبرشکن که پایگاه‌های نظامی اسرائیل را در جریان عملیات عملیات وعده صادق ۲ هدف قرار داد، پیشرفته ترین موشک ایران است اما ایران موشکی قدرتمندتر از خیبرشکن نیز دارد. موشک خیبرشکن سر جنگی هزار کیلوگرمی دارد اما ایران موشکی دیگری دارد که هنوز علیه اسرائیل استفاده نکرده و سر جنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی دارد. موشک بالستیک خرمشهر ۴ یا خیبر با سر جنگی ۱.۵ تنی و برد دو هزار کیلومتر، قدرتمدترین و مخرب‌ترین موشک ایران است که در صورت برخورد با مواضع رژیم صهیونیستی می‌تواند قدرت تخریب به مراتب بیشتری داشته باشد و قاعدتاً نیروهای مسلح همه گزینه‌هایش را یک جا استفاده نمی‌کند.

 

 

 

گفته می‌شود هر کارگری «کیف خودنجاتی» همراه‌اش داشته که ۵۰ میلیون قیمت دارد، همه ابعاد باید بررسی شود که کیف خودنجات ایراد داشته است؟ کارگر آموزش ندیده است؟ چه ایراداتی بوده است؟ آیا آموزش لازم به این افراد داده شده بود؟ تمام ابعاد قرار شد بررسی شود.»

 

 

گفته می شود مقام اسرائیلی در مصاحبه با سی ان ان گفته که اهداف و زمان احتمالی حمله به ایران که ظاهراً پایگاه‌های سپاه پاسداران است را با مشاوره بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (FDD) و چند عضو این بنیاد از جمله بهنام بن طالب لو و سعید قاسمی نژاد تعیین شده است. این دو نفر جزو طرفداران شناخته شده رضا پهلوی هستند. البته با توجه به هشدارهای مقام‌های نظامی ایران درباره پاسخ مقابل سخت ایران، اسرائیل در حمله به ایران با ترس و تردید مواجه است.

 

 

گفته می شود گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای نتایج جستجو است که وب‌سایت‌های تاییدشده را با یک تیک آبی‌رنگ نشان می‌دهد و باعث می‌شود کاربران از کلیک‌کردن روی لینک‌ها یا وب‌سایت جعلی و خطرناک خودداری کنند.