گفته می شود

گفته می شود با گذشت بیش از ۴۸ ماه از پروژه مسکن ملی که قرار بود ۲ ساله به اتمام برسد، اما همچنان نه خبری از تکمیل پروژه است و نه بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به مردم گوش به فرمان دولت هستند. از سوی دیگر ارسال پیامک دریافت مبلغ اضافه از متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی باعث شده تا بسیاری از متقاضیان نسبت به این طرح انصراف دهند.

 

 

گفته می شود رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران ایران گفته تعلل دولت در پرداخت بدهی ۴۰همتی به گندم‌کاران کشت پاییزه را با اختلال روبه‌رو می‌کند.

 

 

 

گفته می شود با توجه به افزایش لفاظی‌های صهیونیست‌ها پس از عملیات وعده صادق ۲، سفر مسعود پزشکیان بلافاصله پس از حمله به اسرائیل با پرسش‌هایی همراه بود. پزشکیان در واکنش به احتمال ترورش توسط اسرائیل گفت: «سفر قطر خطرناک نیست؛ اگر قراره بمیرم با شهادت بمیرم بهتر است»

 

گفته می شود بیمه پارسیان از جمله شرکت‌های بورسی است که در سه ماهه نخست سال جاری عملکرد قابل قبولی در کسب سود خالص نداشته است. این در شرایطی است که بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی به بیمه گذاران و بیمه گران دارد.

 

 

گفته می شود ویدیویی از سخنرانی بنیامین نتانیاهو پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل وایرال شده که نشان می‌دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی عین سخنرانی علیه ایران دستش می‌لرزد.

 

 

گفته می شود یک رسانه انگلیسی گزارش داد مقامات ارشد آمریکایی گفته‌اند دولت «جو بایدن» قصد ندارد در پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به حمله موشکی گسترده اخیر ایران به اراضی اشغالی مشارکت کند.

 

 

گفته می شود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود در خصوص احتمال حمله رژیم صهیونیستی به ایران مدعی شد: ما چیزی را به اسرائیل دیکته نمی کنیم بلکه تنها به تل آویو توصیه می‌کنیم. امروز (پنجشنبه) حمله‌ای از سمت اسرائیل علیه ایران انجام نمی‌شود. بایدن تاکید کرد: رایزنی‌ها در خصوص حملات احتمالی علیه تأسیسات نفتی ایران با اسرائیل در جریان است.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه عمان نوشته پایان دادن به عملیات نظامی رژیم اسرائیل در لبنان و غزه و اشغال فلسطین باعث بازگردانی صلح در منطقه خواهد شد، نه محکوم کردن اقدامات ایران.