گفته می شود

 

معاون وزیر اقتصاد گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد اصناف مالیات کمتر از ٢٠٠ میلیون تومان در سال می‌پردازند و با شرکت‌های بسیار بزرگ با در آمد ١٠ هزار میلیارد تومان سود مواجه هستیم که براساس قوانینی مالیات بر صفر ارایه می‌دهند که این رویه باید تغییر پیدا کند.

 

 

 

گفته می شود فوتبال ایران یک‌بار پیش از این درگیر نفوذ و لابی عربستانی‌ها در AFC شده و هزینه آن را سال‌ها پرداخت کرده؛ بازی در زمین ثالث مدت‌ها تیم‌های فوتبال کشورمان را اذیت کرد و نباید اجازه داد دوباره چنین اتفاقی بیفتد.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیرا اعلام کرده که تحریم‌های آمریکا علیه ایران، چین و روسیه به سلطه دلار خدشه وارد می‌کند.

 

 

گفته می شود حسین صمصامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفته سمت‌وسوی تصمیمات ارزی بانک مرکزی و دولت به‌گونه‌ای است که با کاهش سبد ارز ترجیحی و افزایش نرخ نیما به محدوده ۴۶ هزار تومان، گام به گام این نرخ به بازار آزاد نزدیک و نزدیک‌تر شود.

 

 

گفته می شود «لورا روزن» خبرنگار مشهور آمریکایی می گوید دولت بایدن در تلاش است تا از شروع جنگی منطقه ای متعاقب حمله ایران به اسرائیل جلوگیری کند.

 

 

گفته می شود صهیونیست‌ها تصاویری از گودال‌های عظیمی منتشر کردند که برخورد سر جنگی یکی از موشک‌های پرتاب شده ایران در فلسطین اشغالی ایجاد کرده است؛ گودالی که قاعدتاً مشابه آن در برخورد موشک‌های ایران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل نیز ایجاد شده و در صورتی که صهیونیست‌ها جرات کنند تصاویری از وضعیت پایگاه‌هایشان منتشر کنند،

 

 

 

گفته می شود به گفته رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بهترین راهکار برای مدیریت سالمندی جمعیت، تلاش برای افزایش نیرو‌های جوان و پیشگیری از پیر شدن هرم سنی جامعه است و برای تحقق این مهم پنج سال بیشتر فرصت نداریم.

 

 

 

گفته می شود نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا پس از عملیات موشکی ایران به دموکرات‌ها تاخت و بی کفایتی آنان را عامل شروع جنگ جهانی سوم خواند.

 

 

 

گفته می شود مقامات رژیم صهیونیستی طی ادعاهایی از پاسخ اسرائیل به ایران در روزهای آینده و هدف قراردادن تاسیسات نفتی و استراتژیک خبر دادند.