پیامک

باسلام آقای شهردار چرا از کسب و کار وکسبه دوشنبه بازار که برای رفاه همشهریان محترم با کیفیت و قیمت مناسب میوه ومواد غذایی عرضه می‌کنند حمایت  نمی‌کنید حدود بیست کاسب را از بازار میخواهند بیرون کنند چرا حمایت و پیگیری نمیکنید جمعی از کسبه دوشنبه بازار
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مسئولین شهرداری.
خیابان مدرس ۴۲درختان جلوی ساختمان سه طبقه را تا ۳الی۴متر از سطح زمین تمام شاخه های بزرگ وکوچیکشو قطع کردن که تابلو وساختمان قابل دیدباشه حتی دو درخت چندساله را خشک کردن،سوال من از مسئولین ذیربط اینه اگرقانون واسه همه یکسان هستش چرا برخوردی صورت نگرفته ونمیگیرد؟ اما اگرجای دیگه یک شاخه حتی از درخت خشک قطع شود کلی جریمه باید پرداخت شود!
لطفا بررسی وپیگیری بفرمایید.باسپاس
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام . سردمداران اسرائیل سید بزرگوار ما رو ترور کردند الان خودشان اعلام کردند شهادت  رییس‌جمهور کار ما بوده . دانشمندان هسته ای را ترور کردند .شهید زاهدی و نیلفروشان را ترور کردند اکنون که به همت شهید بزرگوار رییسی در صنعت هسته ای پیشرفتهای چشمگیری حاصل شده آیاوقت آن فرا نرسیده که بمب اتمی بسازیم و علنا به دنیا اعلام کنیم یا باز می خواهیم راه تساهل وتسامح و برجام رو در پیش بگیریم و برگردیم به اول راه ؟!
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اکنون زمان ساخت بمب اتمی در برایر مقابله آمریکا و اسرائیل است و هم ۱۰۰ درصد فقط واجب است.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آمریکا و اسرائیل و در سابه سکوت بی شرمانه کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آمریکا جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار عامل اصلی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و جهان بوده است.
رژیم صهیونیستی جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار عامل اصلی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و جهان بوده است.
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام نقش ما عین سازمان ملل شده . برای محور مقاومت فقط شعار میدیم و پیام تسلیت گاهی هم نماز میت اگه تو ایران بیاد پیکر شهدا

 

 

 

سلام سفارت امریکا در بیروت از عظیم ترین سفارت هاست. قلعه ای پر از تجهیزات پیشرفته کنترل جاسوسی.
در ضمن لبنان همچون سوریه کشوری است بی در و پیکر و پر از جاسوس و مزدور از عرب گرفته تا اروپایی.