گفته می شود

گفته می شود ویدیویی غیررسمی از مسعود پزشکیان در ضیافت شام با گروهی از ایرانی‌های آمریکا منتشر شده که هشدار می‌دهد که اگر اتفاقی بیافتد، ایرانی نمی‌ماند. رئیس جمهور ادامه می‌دهد: «آذربایجان برای خودش یک حکومت می‌شود، کردستان برای خودش یک حکومت می‌شود، خوزستان یکی دیگر است، بلوچستان… یعنی دیگر ایرانی نیست. دعوا اتفاق بیافتد این گونه نیست که بخواهد این ایران را حفظ کند. هرکس در منطقه خودش یک قدرتی می‌شود. هرج و مرج می‌شود. ما نمی‌خواهیم در مملکت‌مان هرج و مرز شود. ما می‌خواهیم وحدت و همدلی در کشور ایجاد کنیم…»

 

 

گفته می شود ششمین بانک خصوصی تا پایان خرداد امسال بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان بدهی به سایر بانک‌های کشور داشته و با ثبت زیان انباشته بیش از ۶۱ هزار میلیارد تومان، مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت است و تداوم فعالیت ش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

 

گفته می شود افکار عمومی دکتر سعید جلیلی را بیشتر با مذاکرات هسته‌ای در دوران احمدی نژاد و البته و نامزد شدن مکرر و ناکام در انتخابات ریاست جمهوری به یاد می‌آورد، اما واقعیت این است ردپای تصمیم گیری‌های دکتر جلیلی در مسائل داخلی و از جمله سال پر هیاهو و تلخ ۱۳۸۸ هم دیده می‌شود

 

 

 

گفته می شود کارشناس آمریکایی معتقد است پزشکیان در آمریکا بر خلاف رئیسی بر برداشته شدن تحریمها تأکید داشت تا اینکه بگوید قدرت از غرب به شرق منتقل شده است.

 

 

گفته می شود بازماندگان معدنچی‌های کشته شده در ویدیویی نسبت به هتک حرمت جنازه‌ها اعتراض کردند. در این ویدیو کودکی که پدرش را از دست داده با لباس مشکی بر تن می‌گوید به جنازه لگد می‌زدند و زنی که همسرش را از دست داده می‌گوید جنازه کارگران معدن را حتی در کاور نکردند و نعش کش نیاوردند و مثل گوسفند پشت نیسان وانت روی هم ریختند و رویشان یخ ریختند و برای تحویل آوردند!

 

 

 

گفته می شود یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به مخالفت مجلس با استعفای نماینده نقده و اشنویه گفته بر اساس بحث وفاق ملی باید همه در کنار هم قرار بگیریم و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی همه نیرو‌ها باید به صحنه بیایند و به نظر من پیام موافقت می‌توانست موثرتر از این باشد که آقای حسین‌زاده در مجلس بماند.