گفته می شود

گفته می شود در یک برنامه تلویزیونی از فیش‌های حقوقی کارگران معدن طبس در سال ۱۴۰۲ رونمایی شد که روزانه ۲۰ هزار تومان بابت کار در معدن سختی کار می‌گرفتند!

 

 

 

 

گفته می شود ویدیوی از یکی از بستگان قربانیان معدن زغال سنگ طبس در فضای مجازی منتشر شده که می‌گوید: «معدنچی‌ها اعلام کرده بودند که بوی گاز می‌آید اما به آنها گفته شده بوده اگر دوست دارید بروید سر کار و اگر دوست ندارید، تصفیه حساب کنید؛ تهدید… مجبور شدند بروند…» این زن در بخشی دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «دیروز صبح که خودم شخصاً به باغ رضوان رفته بودم، می‌گویند شما خودتان بروید و پلاستیک بیاورید و جنازه‌ها را کاور کنید و با خودتان ببرید…» او در ادامه به برخورد ناشایست با جنازه معدنچی‌های فوت کرده، اشاره می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود عدم استفاده تیم ملی از ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان یک ورزشگاه مدرن در دوران بازسازی ورزشگاه آزادی به یک چالش اساسی تبدیل شده بود. در حالی که علیرضا تاج فیروز مدیر ورزش آستان قدس رضوی و نیروی آیت الله علم الهدی، مخالفت این روحانی با بازی تیم ملی و حضور زنان در ورزشگاه امام رضا(ع) را رد کرده بود، سیاوش اکبرپور کارشناس فوتبال در تلویزیون گفته از بیت رهبری دستور دادند تا تیم ملی بتواند در استادیوم امام رضا بازی کند!

 

 

گفته می شود نگاهی به آمار نشان می دهد هزینه‌های زندگی یک خانواده شهری و روستایی در سال ۱۳۹۹ به طور میانگین در هر ماه، حدود ۵ و ۳ میلیون تومان بوده است ولی در سال گذشته به ترتیب ۱۷ و ۹ میلیون تومان شده است.

 

 

گفته می شود در جریان نبرد هشت ساله، بیش از ۶۰ درصد از کمک‌های خارجی به عراق، توسط کشورهای بلوک شرق به رهبری اتحاد جماهیر شوروی انجام شد.

 

 

گفته می شود یکی از بزرگترین بانک کشورمان طی ۷۸ فقره وام به گروهی از زیر مجموعه خودش، مجموعا بیش از ۱۹ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود «مارک فینو» معتقد است احتمال دیدار پزشکیان و بایدن در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک کم است. در عین حال بر این عقیده است که احتمال تبادل پیام پنهانی میان ایران و آمریکا در سفر پزشکیان به نیویورک وجود دارد.

 

 

 

گفته می شود سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به بازنشر برخی ادعا‌های کذب مبنی بر فروش دارایی‌های سازمان و آمارسازی‌های نادرست در شبکه‌های اجتماعی، توضیحاتی را منتشر کرد.

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده فساد در فوتبال گفته تمامی متهمین این پرونده با تودیع وثیقه آزاد هستند، همچنین پرونده مسئولان سابق مس رفسنجان دنبال می‌شود. از آنها برای اخذ آخرین دفاع دعوت شده، ۲ نفر حاضر شدند و پنج نفر دیگرشان از این حق استفاده نکردند. وی همچنین اعلام کرد: دو نفر که تحت عنوان رمال در این پرونده بودند، تفهیم اتهام شدند