گفته می شود

گفته می شود قدرت خرید مردم ایران در فاصله ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۳ به قدری کاهش یافته که مقایسه هر کالایی در این فاصله می‌تواند بحران عدم حفظ ارزش پول ملی، توسعه مداوم پایه پولی و تورم حاصل از این دو عامل وابسته به هم را به خوبی نشان می‌دهد

 

گفته می شود رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفته معدن طبس حداقل‌های استانداردها و ایمنی را رعایت نکرده‌ است . قرار نیست در اثر عدم رعایت حداقل استانداردها تعدادی از کارگران جان خود را از دست بدهند، با افزایش سخت گیری‌ها در حوزه رعایت استانداردها و ایمنی از بروز اتفاق مشابه جلوگیری می‌کنیم.

 

 

گفته می شود در پی حادثه انفجار پیجر‌ها در بیروت، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان ادعا‌هایی مبنی بر ارتباط ایران با این رخداد و استفاده رئیس‌جمهور سابق از پیجر، موجی از نگرانی و بی‌اعتمادی را در جامعه به راه انداخت. این اظهارات در شرایطی بیان شد که کشور به آرامش و شفاف‌سازی بیشتری نیاز دارد.

 

 

گفته می شود یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده که ارتش اشغالگر حملات گسترده و قدرتمندی را در سراسر خاک لبنان انجام خواهد داد و احتمالا با پاسخ قاطع حزب الله مواجه خواهد شد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معادن کشور ۲۰ الی ۲۵ درصد ایمنی دارند، گفته متاسفانه در اکثر معادن کشور کارفرما دولت است و معادن در چنبره دولت هستند و به همین دلیل شاهد توسعه معادن نبودیم.

 

 

گفته می شود شروین حاجی پور خواننده ایرانی با انتشار ویدئویی از پایان روند رسیدگی به پرونده خود خبر داد و اعلام کرد که پرونده او شامل عفو شده و کاملا مختومه شده است.

 

 

گفته می شود سردار سرلشکر سلامی در پیامی از اعلام آمادگی سپاه برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن طبس خبر داد.

 

 

گفته می شود محمد نصیری گفته دولت باید موضوع ذغال‌سنگ، ایمنی و تولید آن را موضوعی «ملی» درنظر بگیرد. وی همچنین گفته شیوه کار سنتی معدن طبس از ۲۷ سال قبل تغییر نکرده است.